#81: Har med vilje kun set til og med 2eren, som jeg også synes var udemærket. Synes dog generelt ikke filmene er nogen jeg har det store behov for at se igen og igen. - Jeg tager da nok også en enkelt film eller to med. Vil iøvrigt gerne give en stemme til lasagne da jeg ingen penge har! ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Fedt Ü Jeg ved ikke hvordan I har det med plads og bekvemmelighed, men vi har en 2 og 3 personers som er ganske hyggelige at flade ud i og tre store sækkestole som vi smider på gulvet. Hvis I kan leve med dette er I mere end velkomne.
Angående tidspunkt, hvad siger jeres erfaringer så? Er det for tidligt/sent, at starte ca 12?
#91 misuma 14 år siden
Det bliver helt klart en smagsoplevelse fra en anden verden.
#92 MOVIE1000 14 år siden
#93 Collateral 14 år siden
- Jeg tager da nok også en enkelt film eller to med. Vil iøvrigt gerne give en stemme til lasagne da jeg ingen penge har! ;)
#94 misuma 14 år siden
#95 MOVIE1000 14 år siden
Hvad tid skal vi være der omme??
#96 Collateral 14 år siden
#97 davenport 14 år siden
#98 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#99 misuma 14 år siden
Fedt Ü Jeg ved ikke hvordan I har det med plads og bekvemmelighed, men vi har en 2 og 3 personers som er ganske hyggelige at flade ud i og tre store sækkestole som vi smider på gulvet. Hvis I kan leve med dette er I mere end velkomne.
Angående tidspunkt, hvad siger jeres erfaringer så? Er det for tidligt/sent, at starte ca 12?
#100 MOVIE1000 14 år siden