Gravatar

#11 BN 14 år siden

Collateral (10) skrev:
Er det sådan at jeg kan tage en ikke-filmzer med?

Du kan bare lade vedkommende oprette en bruger her - og vupti! så er vedkommende en filmzer. ;-)

Hvor skrive-aktiv man er her, bestemmer man jo selv.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12 Collateral 14 år siden

#11: Muligvis har han allerede en konto. Er jeg ikke sikker på. Må lige spørge ham om han overhovedet vil med.

Men det er muligt at jeg også er der d. 19. :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13 misuma 14 år siden

Angående plads, så er det op til jer og hvor meget klaustrofobi I kan rumme. Vi har en 2 og 3 personers sofa som kan rykkes helt hen til væggene, sofabordet kan vel rykkes ind i spisestuen og ellers har vi tre store sækkestole og lidt gulvplads til overs...alt efter hvor primitivt vi magter det.

Jeg kan vel slæbe 3 madrasser op i stuen, desuden kan vores dejlige flydere bruges hvis nødvendigt...til de trætte filmzere.

Følgende folk er på, hvis jeg har forstået det rigtigt, ellers gi'r I mig bare et trælår:

Misuma
Wangsgaard
Kruse
Wimmie
Gi-jones
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#14 Wangsgaard 14 år siden

Jeg kan oplyse om at man sover fortræffeligt på en fatboy/sækkestole!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#15 gi-jones 14 år siden

Yes, som sagt er jeg også med :) Vi skal lige have overtalt Elwood - han kan ikke blive ved med at skulke fra de her arrangementer.

Mht. programmet kunne det så ikke være sjovt at finde på noget lidt andet end bare at se film som vi plejer? Hvis nogen er interesseret vil jeg gerne tage en eller to af mine (korte) film med - vi har fx. min og Everminds zombiefilm, der gerne skulle være klar til den tid...

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 wimmie 14 år siden

Jeg synes da evt. vi kunne smide et par film på og så ellers hygge, spise, drikke som til julefrokosten og måske spillet et par (film)spil eller quizze lidt :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17 MOVIE1000 14 år siden

Jeg er også frisk, men skal lige se om det passer ind kalenderen 2011 før jeg er 100 % sikker.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18 HonoDelLoce 14 år siden

Åh, jeg vil så gerne, især fordi jeg aldrig er kommet med til nogle af julefrokosterne (af forskellige årsager)... Men kan ikke d. 19/2.. Damn it !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19 Ericmase 14 år siden

misuma (1) skrev:
Datoen er den 19.

På min fødselsdag??? Hmm...
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#20 tiany 14 år siden

Jeg tror måske nok jeg kommer.
Men jeg bliver lige nød til at vente med at give endelig besked til jeg ved hvornår kæresten tager til El Salvador - indtil videre har han bare fået besked på at det er i slutningen af februar.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: