Gravatar

#181 davenport 14 år siden

Og husregler!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#182 Collateral 14 år siden

#179:
misuma (1) skrev:
Datoen er den 19. Februar, stedet er Havepladsvej 29 i Fredericia.

#180: Jeg tror tiden blev 13.30 - 14.00?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#183 MOVIE1000 14 år siden

havde helt glemt at det allerede er på lørdag :) Men så kom jeg i tanke om hvorfor jeg skulle hjem imorgen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#184 misuma 14 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra Tyskland med seks kasser sodavand af forskellige sorter, bare gi' den gas! Lidt chips blev det også til Ü

Hvad siger I drenge, skal vi forsøge os ud i gentlemandens kunst og reservere en madras til Wangsgaard? Dem som siger ja rækker hånden op!

I kommer bare omkring 13-14.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#185 Collateral 14 år siden

#184: Kommer i øvrigt nok på scooter, er det sådan at den kan komme ind og holde lidt ud af syne? Bare lige så den ikke reklamere helt vildt for sig selv.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#186 MOVIE1000 14 år siden

Så vi skal ikke selv have drikkevarer med?? og har du fastlagt nogen pris, eller finder vi ud af det hjemme ved dig?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#187 HelmerJ 14 år siden

0000
l l0
\__/
l l
l l

Kan det gå som en hånd op?

EDIT: Det kan det så ikke.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#188 gi-jones 14 år siden

En gentleman ville vel reservere en plads til Wangsgaard på hans egen madras :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#189 Kruse 14 år siden

@elwood - Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig en plads i the bluesmobile fra Århus. Jeg bor i Viby for tiden, men kan sagtens tage ind til midtbyen hvis det er nemmere at hente mig der :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#190 elwood 14 år siden

gi-jones nævnte det også godt, jeg snakker lige med ham og så finder vi lige ud af hvordan og hvorledes, ku du ikke evt. sende mig lidt addresse og kontakt info bare i en besked, ingen grund til og smide det her til offentlig beskuelse.

Så finder vi lige ud af det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: