Jeg håber da vi skal se film på filmaftenen, men ellers kan det da fint krydres med spil eller lign.
Jeg har vist Masters Of Movies liggende et sted, eller Friends Quiz til PS2 for at holde det indenfor filmenens verden.
Eller hvis man ikke er bange for at være pinlig...Dance Central til Kinect....bare lige en hurtig brainstorm som skam ikke behøver at blive taget så alvorlig... bare for ikke skræmme nogen væk.
#21: Står over på Dance Central, men Masters of Movies og Masters of Television har jeg også liggende. Og masters of music, men det er jo ikke helt så filmrelateret.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Det lyder ellers hyggeligt. I er velkomne til at komme her forbi og hente nogen af mine bedre film. Jeg tænker: Dværgen, A Viking Saga og Stjerner Uden Hjerner...se, det er en filmaften! :) Eventuelt Troll og Troll 2
Oh, vi kunne se b-film!!! Det ville være hyl! Eventuelt lige medbringe den sjoveste vi har hver. Elwood og jeg laver som bekendt det trick fra tid til anden, og det er skidesjovt og samtidig er det den slags film, hvor man kan tillade sig at ævle indover, uden at ødelægge noget.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#21 misuma 14 år siden
Jeg har vist Masters Of Movies liggende et sted, eller Friends Quiz til PS2 for at holde det indenfor filmenens verden.
Eller hvis man ikke er bange for at være pinlig...Dance Central til Kinect....bare lige en hurtig brainstorm som skam ikke behøver at blive taget så alvorlig... bare for ikke skræmme nogen væk.
#22 Collateral 14 år siden
#23 evermind 14 år siden
#24 davenport 14 år siden
#25 Skeloboy 14 år siden
#26 Wangsgaard 14 år siden
#27 gi-jones 14 år siden
#28 misuma 14 år siden
Jeg er med på det meste, bare vi alle sammen er nogenlunde enige om aftenens program.
#29 Kruse 14 år siden
#30 gi-jones 14 år siden