Jeg har i øvrigt noget Bezzerwizzer - underholdningsudgaven - som jeg kan tage med. Det er mest om film, serie og anden slags underholdning. (om ikke andet så er det rejseudgaven der ikke fylder så meget og er nemt at slæbe med ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Hvis vi alle er en smule fleksible, tror jeg godt vi kan finde noget i samlingen som vi alle kan leve med...ellers er en hyggetur til BB ikke værst. Jeg har ikke været i BB siden tirsdag så trænger også til et nyt fix.
#221 Kruse 14 år siden
#222 wimmie 14 år siden
Det kunne da egl. også være man lige skulle et smut i BB inden - nu hvor man er i byen ;)
#223 misuma 14 år siden
#224 Kruse 14 år siden
Så kan det også være at vi kan finde noget, som vi kan være enige om at se, hvis vi nu ikke kan det udfra det udvalg du ellers har Misuma.
#225 wimmie 14 år siden
Jeg har i øvrigt noget Bezzerwizzer - underholdningsudgaven - som jeg kan tage med. Det er mest om film, serie og anden slags underholdning. (om ikke andet så er det rejseudgaven der ikke fylder så meget og er nemt at slæbe med ;)
#226 elwood 14 år siden
wimmie den her ser god ud noget med zombier og splat
gi-jones nej nej den her prøv lige og se det er en gurilla med hugtænder!... med hugtænder!
wimmie Har du læst hvad den handler jeg tænker bare at det ku være at...
gi-jones med HUGTÆNDER!
elwood ahh det kan ikke passe de ikke har steel, oh well, hvor er Der Uwe sectionen...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#227 Kruse 14 år siden
#228 misuma 14 år siden
#229 wimmie 14 år siden
Hehe :D
Det kan være vi skal gå i BB efter at vi har spist os mætte og dovne :p
#230 tiany 14 år siden