Gravatar

#1 Guts 20 år siden

Til alle....

Jeg har (igen) brug for hjælp....
Vi skal endnu en gang lave en radio udsendelse, denne gang med et twist. Den skal vare 10 min., men den skal bygge over et ordsprog der hedder: "Hellere leve med lidt skidt i hjørnerne, end i et rent helvede".
Håber I kan hjælpe...!

Og tak for hjælpen sidste gang til Davenport og Myggen (blev desværre ikke Jeres forslag der vandt, vi lavede noget om nødhjælp...pænt kedeligt indslag)
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#2 filmz-Bruce 20 år siden

"Hellere leve med lidt skidt i hjørnerne, end i et rent helvede".

Spot on, mht. at være single eller være sammen med min eks!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 filmz-Koenig 20 år siden

Haha!!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#4 myggen 20 år siden

Alt efter hvor kompliceret det må være (hvilket jeg aldrig fandt ud af sidst), så kunne I jo lave et indslag ala dem DR (mener jeg) har lavet, med en rengøringsfanatiker, og hvor sygeligt et liv sådan en lever (tvangstanker etc.).

Men hvor man lige støver sådan en op, aner jeg ikke. I hvert fald ikke her.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#5 davenport 20 år siden

Hvordan kan et rent hjem være Helvede? Jeg bor rent og pænt, og kan ikke klare rod og snavs.
Skidt skal fejes op, støvsuges og gulvet skal vaskes.
Jeg hader opvask og køkkenet skal være tiptop iorden.
- Men det er ikke en sygdom, bare et ønske om at kunne invitere mennesker med hjem, uden at skulle bekymre sig om hvordan det ser ud.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 myggen 20 år siden

Hov hov, hvis du hentyder til min post, så snakker jeg ikke om folk der holder deres hjem rent og pænt, men om dem, for hvem der er ganske sygeligt.

Vil du fx. mene, at det er helt normalt, at stå op kl. 4.30 hver dag for at støvsuge huset og vaske gulvet, og lige give det en tilsvarende tur når man kommer hjem fra arbejde? At blive fysisk syg ved tanken om fx. en hund i huset? (ja, jeg hader også hunde, men jeg bliver ikke dårlig af at tænke på dem). At vaske alting op 3 gange for at sikre, at det er rent, og i øvrigt bruge et nyt viskestykke for hver 3. tallerken?

Jeg håber ikke du har det sådan :)

Edit: Hmm, måske du alligevel ikke mente min post, men jeg står ved ovenstående!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#7 davenport 20 år siden

Nej, jeg er mere normal end det :D
Jeg står ikke op 4.30 ligemeget hvad, så kunne en fuld polak have skidt på gulvet, og jeg ville være ligeglad..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 myggen 20 år siden

...hvilket jeg i øvrigt har hørt sker relativt ofte hos dig :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#9 DarkLight 20 år siden

Må jeg foreslå et indslag om hvordan man laver sigende overskrifter. Men det kræver nok en gæste-speaker :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#10 gi-jones 20 år siden

#9: Du er nu altid så flink :) Og ALDRIG sarkastisk heh
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: