ingen ringere end selveste Michael Madsen, Carl Weathers, Jane Badler, Sylvester Mccoy and George Lazenby.
Still one day left of this convention: scifiworld.se.
That's right i'm in Sweden.
Michael Madsens udtryk da han så at jeg havde coveret til made of steel med var priceless.
knap så begejstret var han dog da jeg hev coveret til ultimate killingmachine frem. Forståeligt nok. Den film havde sine problemer.
Carl Weathers huskede mit navn til photoshoot... how cool was that?!
Han sagde også Action Jackson da han så at jeg hev dvd'en op, som han så kunne signere
fik taget en del billeder fra messen.
fik kun set George Lazenby's Q&A, da de andre, kom på det tidspunkt, hvor der skulle hentes billeder. Og det er altså nödvendigt at stille sig op i en kö.
Imorgen er det Michael Madsen's Q&A, som er höjdepunktet.
Nu da jeg efterhånden har mödt en del kendte filmstjerner, kunne det väre fedt at vide, hvem i andre har mödt??
Per Otto Bersang Rasmussen AKA Heino fra Polle Fiction er Taxa chauffør i Faaborg. Kørte med ham den anden dag. Ellers møder jeg aldrig nogen Filmstjerner. Jeg bor endda i hjertet af FilmFyn.
Men hvorfor skriver du halvt engelsk og halvt dansk? Har lagt mærke til at ham Batsy drengen også gør det samme. Er det sådan en ungdomsting?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#2..har faktisk väret til Iron Maiden koncert hvor jeg fulgtes med en der hed Kim, som havde noget familie der var med i Polle Fra Snave, som også var vores chaufför på vejen dertil. Så sjovt at du lige nävner ham. Det skulle ikke undre mig, hvis der er tale om den samme person.
Angående det engelske, så er det nok whatever comes to mind, at the moment.
Men af dem jeg har mödt, er der vist ingen, der overgår mödet med Rutger Hauer. Det var simpelthen for fedt...At man så også fik muilighed for at se ham präsentere sin kortfilm, var da kun fedt.
Men hvorfor skriver du halvt engelsk og halvt dansk? Har lagt mærke til at ham Batsy drengen også gør det samme. Er det sådan en ungdomsting?
Haha, ville normalt sige fordi jeg er mere en tosproget, Islandsk i blod, boet i DK siden jeg var 5 år og så synes jeg bare engelsk er et meget sjovere sprog at lege med.
Men også pga add, Nld og små træk af aspegers.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Har været på pissoir med Morten Reesen, set Preben Kristensen i Kastrup, bukket for Dronningen, mødt Jan Skou og så er Anders Bertelsen en af mine venners storebror. Har også stået med Helena Kristensen bagved mig, men det fik jeg først at vide bagefter :/
Og så har jeg set Saruman i virkeligheden!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#5...måske kan intet overgå Dirch, men var faktisk ved at støde ind i Kim Bodnia, da han kom gående inde på Odense Banegård. Det var dog en af mine venner, der opdagede, hvem det var. Så ham kun bagfra.
#1 Ryder666 10 år siden
Still one day left of this convention: scifiworld.se.
That's right i'm in Sweden.
Michael Madsens udtryk da han så at jeg havde coveret til made of steel med var priceless.
knap så begejstret var han dog da jeg hev coveret til ultimate killingmachine frem. Forståeligt nok.
Den film havde sine problemer.
Carl Weathers huskede mit navn til photoshoot...
how cool was that?!
Han sagde også Action Jackson da han så at jeg hev dvd'en op, som han så kunne signere
fik taget en del billeder fra messen.
fik kun set George Lazenby's Q&A, da de andre, kom på det tidspunkt, hvor der skulle hentes billeder. Og det er altså nödvendigt at stille sig op i en kö.
Imorgen er det Michael Madsen's Q&A, som er höjdepunktet.
Nu da jeg efterhånden har mödt en del kendte filmstjerner, kunne det väre fedt at vide, hvem i andre har mödt??
#2 Kisbye 10 år siden
Ellers møder jeg aldrig nogen Filmstjerner. Jeg bor endda i hjertet af FilmFyn.
Men hvorfor skriver du halvt engelsk og halvt dansk? Har lagt mærke til at ham Batsy drengen også gør det samme.
Er det sådan en ungdomsting?
#3 Ryder666 10 år siden
Angående det engelske, så er det nok whatever comes to mind, at the moment.
Men af dem jeg har mödt, er der vist ingen, der overgår mödet med Rutger Hauer.
Det var simpelthen for fedt...At man så også fik muilighed for at se ham präsentere sin kortfilm, var da kun fedt.
#4 Batsy 10 år siden
Haha, ville normalt sige fordi jeg er mere en tosproget, Islandsk i blod, boet i DK siden jeg var 5 år og så synes jeg bare engelsk er et meget sjovere sprog at lege med.
Men også pga add, Nld og små træk af aspegers.
#5 Åkepool 10 år siden
#6 davenport 10 år siden
Har også stået med Helena Kristensen bagved mig, men det fik jeg først at vide bagefter :/
Og så har jeg set Saruman i virkeligheden!!
#7 Ryder666 10 år siden
Vil lige indsætte en fuld liste over dem jeg husker at have mødt.
Michael Madsen
Carl Weathers
George Lazenby
Jane Badler
Sylvester Mccoy
Michael Winslow
Lance Henriksen
Mads Mikkelsen
Søren Pilmark
Ulrich Thomsen
Juliette Lewis
Orli Shosan
Ken Colley
Lawrence Makoare
Linda Blair
Gordon Kennedy
Søren hauch Fausbøl
Robert Knepper
Steven Seagal
Julian Glover
Verne Troyer
Dave Prowse
Ben Kingsley
penelope cruz
Daniel Day Lewis
Ralph Moeller
Rutger Hauer
Ian Whyte
Lars Bom
Andrea vagn Jensen
Tilda Swinton
Tom Arnold
Kevin Costner
Udo Kier
Set..
Goldie hawn
Mick Jagger
Neil Young hilst på ham under berlinalen
Armin Mueller stahl
#8 Lord Beef Jerky 10 år siden
Jeg troede han døde i Return Of The King?!?!
#9 davenport 10 år siden
#10 Ryder666 10 år siden
Tilføjer lige 4 mere til listen i nr 7.
Gillian Jacobs
Evan Ross
Paul Dano
og
Zlatko Buric