Gravatar

#1 filmz-bullseye 21 år siden

Vågner op, YES det er lørdag! Hmm hvad skal der sket? Nå ja må hellere lige tjekke filmz, for nyheder og andet spass.

HVAD ingen kontakt til ny server???

Men nu virker det åbentbart... Var det min pc, eller har i skiftet server? :)
Gravatar

#2 filmz-Funkymonkey 21 år siden

Du har aldrig oplevet tekniske problemer før? det sker for alle, også folk der kører et nonprofit film-site
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#3 Morbid 21 år siden

#2 - Tror du misforstod #1. Indlægget var da i god tone, og bare et spørgsmål omkring serverskift.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#4 chandler75 21 år siden

Ja, der har været noget server-skifte.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 filmz-bullseye 21 år siden

#2 Undskyld hvis du misforstod tonen - var bestemt ikke min intention!

Som Morbid så rigtig opfangede var det blot et spørgsmål om serveren, som chandler lige har besvaret!

Gravatar

#6 filmz-Fjolle 21 år siden

Der er noget galt med jeres rss feeds :)
http://www.fjolle.net
Gravatar

#7 filmz-Funkymonkey 21 år siden

Du må undskylde hvis jeg lød grov i dine ører, det var mere ment som en venlig forklaring på hvorfor, der til tider er nedetid. Skrift overfører - som bekendt - ikke toneleje og følelser og dermed kan en del af budskabet til tider gå tabt, imens er jeg imod overforbrug af emotes/smileys hvilket er grunden til du ikke ser mine post overpyntet med dem, medmindre følelsen lagt i selvsamme tekst passer hele vejen og er stærk.
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#8 filmz-vassago 21 år siden

#6: mener at de er blevet omdøbt for noget tid siden, så måske det er fejlen - ellers må du rette henvendelse til [email protected]
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

#9 21 år siden

De skrev en fejlmeddelelse i går, men nu ser det ud til at virke...

Skriv ny kommentar: