Tja, jeg var jo til julefrokost ved kommunen, vi var 194 mennesker, og det var for sin vis meget godt. Lige indtil... I deres omtågede hjerner, havde festudvalget hyret en trans til at komme og "underholde". Neej, hvor var det sjovt at se en mand der var klædt ud i kvindetøj, stå og skabe sig. Jeg måtte tilkendegive min holdning, selvom jeg sad ved siden af chefen. Det kan ikke passe! Jeg løber jo heller ikke rundt og råber "SE MIG! JEG ER HETROSEKSUEL!" Men resten gik fint, og der var for mit vedkommende (tro det eller lad være) ingen pinligheder, og jeg var hjemme før midnat.
Nu må vi se på lørdag, når #2 løber af staben. Det er familien, så der kan man skabe sig som vilde dyr!
Hvordan gik din julefrokost?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Julefrokosten i fredags gik som forventet. Opvarmening med øl. Lidt flere øl i bussen. Øl inden vi kom af med overtøjet. Lidt sild og øl. Lidt blandet mad med øl. Lidt snak og så gang i White Russian indtil bussen kørte hjemad kl 2. Underholdningen stod på jukebox, der hurtigt blev besat af musikmafiaen, der havde fjerkontrollen, så det var jævt trist.
Karakter 6/10
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Yoshimura, jeg og vores kolleger var i bif og se "Kiss Kiss Bang Bang", spiste på top-notch restaurant, og så gik vi på bar. Yoshi bakkede ud ved totiden, men yours truly drak igennem til ud på morgenen :)
Wiggaaaar ajt fo sjissle ma dissle bizlle in de kissle aijt fo shir biatch!
#1 davenport 20 år siden
Lige indtil...
I deres omtågede hjerner, havde festudvalget hyret en trans til at komme og "underholde". Neej, hvor var det sjovt at se en mand der var klædt ud i kvindetøj, stå og skabe sig. Jeg måtte tilkendegive min holdning, selvom jeg sad ved siden af chefen. Det kan ikke passe!
Jeg løber jo heller ikke rundt og råber "SE MIG! JEG ER HETROSEKSUEL!"
Men resten gik fint, og der var for mit vedkommende (tro det eller lad være) ingen pinligheder, og jeg var hjemme før midnat.
Nu må vi se på lørdag, når #2 løber af staben. Det er familien, så der kan man skabe sig som vilde dyr!
Hvordan gik din julefrokost?
#2 myggen 20 år siden
#3 lyspunkt 20 år siden
Opvarmening med øl.
Lidt flere øl i bussen.
Øl inden vi kom af med overtøjet.
Lidt sild og øl.
Lidt blandet mad med øl.
Lidt snak og så gang i White Russian indtil bussen kørte hjemad kl 2.
Underholdningen stod på jukebox, der hurtigt blev besat af musikmafiaen, der havde fjerkontrollen, så det var jævt trist.
Karakter 6/10
#4 davenport 20 år siden
Jeg ved helt hvad du mener med musikmarfiaen. (Godt udtryk, iøvrigt!)
#5 Old Son 20 år siden