Gravatar

#1 filmz-mojo 15 år siden

Jeg er Teamchef i salgsafdelingen i en rekrutteringsvirksomhed og jeg skal bruge et par gode Sales Pitches. Altså nogle gode pep talks og kan godt lide at bruge scener fra film, som virkelig sparker til adrenalinet og sammenholdet.

F.eks Al Pacino som Tony D´Amato i "Any Given Sunday, hvor han skal få holdet til at arbejde sammen og give det sidste:

"....................................Now I can't make you do it. You've got to look at the guy next to you, look into his eyes. Now I think ya going to see a guy who will go that inch with you. Your gonna see a guy who will sacrifice himself for this team, because he knows when it comes down to it your gonna do the same for him. That's a team, gentlemen, and either, we heal, now, as a team, or we will die as individuals. That's football guys, that's all it is. Now, what are you gonna do?"

Med lidt god music score bagved så giver det virkelig et kick.

Er der nogen der har nogle forslag til lignende scener i film? Jeg har også brugt "Show me the Money" fra J. Maguire

På forhånd tak.
Gravatar

#2 Michael Andersen 15 år siden

[url= the World![/url]
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3 Spanner 15 år siden

Salgsafdelingen?

[url= Be Closing![/url]
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 filmz-mojo 15 år siden

Tak for de indsendte.
Gravatar

#5 Ann09 1 år siden

Hej. En god idé til din virksomhed er rabatter og kampagner. Tag et eksempel på følgende websted. Jeg leder altid efter alle rabatter på denne side https://promo-codes.dk/ Kuponside eller rabatside, der samler faktiske kuponer og rabatkoder ét sted.

Skriv ny kommentar: