Piano: Wolfgang Amadeus Mozart Shamisen: Kinoshita Shinichi (se ham gå amok sammen med en DJ [url= Trompet: Miles Davis Violin: Nigel Kennedy (nu jeg er i gang med at linke til fede performances, [url= tjek det her[/url]) Og det hele i kombination med [url= Borgir[/url].
#24 - Synes efterhånden Dimmu ligner Lordi ret meget :(
Deres musik svinger ekstremt meget i kvalitet, det nummer der bryder jeg mig absolut ikke om, mens jeg finder numre som Kings Of The Carnival Creation og Hybrid Stigmata The Apostasy sublime.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 dyg 19 år siden
#22 filmz-Kadann 19 år siden
Ja, underholdningsværdien er i top, ligesom når han taler engelsk. :)
#23 dyg 19 år siden
#24 mr gaijin 19 år siden
Shamisen: Kinoshita Shinichi (se ham gå amok sammen med en DJ [url=
Trompet: Miles Davis
Violin: Nigel Kennedy (nu jeg er i gang med at linke til fede performances, [url= tjek det her[/url])
Og det hele i kombination med [url= Borgir[/url].
#25 Benway 19 år siden
#26 filmz-incubus 19 år siden
Guitar: Tom Morello
Bas: Tim Commerford
Trommer: Brad Wilk
Hey.... vent.... eksisterer det band ikke i forvejen?? ;-D
#27 dyg 19 år siden
Deres musik svinger ekstremt meget i kvalitet, det nummer der bryder jeg mig absolut ikke om, mens jeg finder numre som Kings Of The Carnival Creation og Hybrid Stigmata The Apostasy sublime.
#28 mr gaijin 19 år siden
#29 dyg 19 år siden
#30 filmz-Angel Eyes 19 år siden
Lead guitar: Jimmy Page (Led Zeppelin)
Rythm guitar: Fred Norrman (Katatonia)
Bas: Duncan Patterson (Ex-Anathema, Ex-Antimatter)
Trommer: Shaun Steels (Ex-My Dying Bride)
Keyboard: Thuomas Holopainen (Nighwish)
Der ville selvfølgelig være gæsteoptrædender fra mange andre, bl.a. Tom Waits, Chris Cornell og Layne Staley på vokal :)
Og #27: Ikke et ondt ord om Dimmu Borgir - "The Insight and the Catharsis" på Spiritual Black Dimensions burde få enhver tvivl til at forstumme!