Bass/vokal - Paul McCartney Lead el-guitar/kor - Eric Clapton Rhythm el-guitar/kor - Keith Richards Rhythm akustisk guitar/kor - Bob Dylan Piano/kor - Billy Joel Trommer/kor - Phil Collins
Giv en kommentar til mit foreslag, og sådan her vil vi forsætte til alle muligheder er blevet brugt. Så kan vi bagefter sammensætte den ultimative gangsterfilm ... eller...
Så kommenterer jeg når der er en ledig... ;)
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
#7 Siger du dermed, at Frank Sinatra ikke er genial og ikke lavede genial musik?
Manden var den mest geniale crooner, denne verden nogensinde har set, med fraseringer i verdensklasse. Han var indbegrebet af superliga, uanset hvilke associationer han måtte have haft til underverdenen. McCartneys vokal ifht. er at sammenligne en vådeskudsramt elg i brunstperioden med tenoren Caruso!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 filmz-Scarface 18 år siden
Lead el-guitar/kor - Eric Clapton
Rhythm el-guitar/kor - Keith Richards
Rhythm akustisk guitar/kor - Bob Dylan
Piano/kor - Billy Joel
Trommer/kor - Phil Collins
Giv en kommentar til mit foreslag, og sådan her vil vi forsætte til alle muligheder er blevet brugt. Så kan vi bagefter sammensætte den ultimative gangsterfilm ... eller...
Så kommenterer jeg når der er en ledig... ;)
#2 Guts 18 år siden
#3 filmz-Scarface 18 år siden
#4 Guts 18 år siden
Hvordan???
Pga. det sædvanlige Gangster-twist....ELLER??!!!
#5 dyg 18 år siden
#6 intak 18 år siden
#7 filmz-Scarface 18 år siden
#8 filmz-Bruce 18 år siden
Manden var den mest geniale crooner, denne verden nogensinde har set, med fraseringer i verdensklasse. Han var indbegrebet af superliga, uanset hvilke associationer han måtte have haft til underverdenen. McCartneys vokal ifht. er at sammenligne en vådeskudsramt elg i brunstperioden med tenoren Caruso!
#9 intak 18 år siden
#10 intak 18 år siden