Jeg går her og får en god portion penge snart, og har puslet en del med tanken om at jeg skal have mig et nyt og ordentlig tv. Efter at have sorteret markedet godt igennem, er jeg endt op med dette her.
Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen derude, som har et magen til, eller har gjort sig nogle erfaringer med det.
1) Det understøtter ikke Digitalt Signal, svjlks. På den anden side bliver der først lukket for det analoge signal i 2009, men det er vel bedst at være fremtidssikret?
2) Så vidt jeg lige kan forstå kommer den nye generation af LCD skærme over sommeren? Tålmodighed er en (dyr) dyd :)
#2 Hvor mange tv understøtter idag, out of the box analog tv? :) (ikke at jeg ved en dyt om det)
Jeg har det også lidt sådan, om jeg skal vente på at oled kommer, så falder de andre jo nok også i pris.. men jo længere man venter, jo mere kan man få for pengene.. og det her kan alligevel købes for ca 11000kr
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 filmz-herskegut 19 år siden
Efter at have sorteret markedet godt igennem, er jeg endt op med dette her.
Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen derude, som har et magen til, eller har gjort sig nogle erfaringer med det.
http://hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=158309
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 DarkLight 19 år siden
1) Det understøtter ikke Digitalt Signal, svjlks. På den anden side bliver der først lukket for det analoge signal i 2009, men det er vel bedst at være fremtidssikret?
2) Så vidt jeg lige kan forstå kommer den nye generation af LCD skærme over sommeren? Tålmodighed er en (dyr) dyd :)
3) www.recodere.dk er et godt sted af starte.
#3 DarkLight 19 år siden
#4 filmz-herskegut 19 år siden
Hvor mange tv understøtter idag, out of the box analog tv? :) (ikke at jeg ved en dyt om det)
Jeg har det også lidt sådan, om jeg skal vente på at oled kommer, så falder de andre jo nok også i pris.. men jo længere man venter, jo mere kan man få for pengene.. og det her kan alligevel købes for ca 11000kr
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.