Gravatar

#1 filmz-JuuL 21 år siden

Er der et klogt hoved, der kan huske hvad sangen Lisa Bonet synger mens hun er på scenen i High Fidelity hedder?

Har den kronisk på hjernen, men kan simpelthen ikke husken titlen!! :(

Må hellere få fat i den på CD, - mine venner er ved at være trætte af at jeg går og synger den. Så må de høre den originale i stedet.
Mener det var UB40 der sang den oprindeligt
Gravatar

#2 filmz-principia 21 år siden

Baby I love your way?
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Gravatar

#3 filmz-JuuL 21 år siden

Ja, det troede jeg også... Men kan ikke umiddelbart finde nogen cd hvor den er på. Men har selvfølgelig heller ikke ledt så meget. Nå, men så leder jeg ledt videre, fortsat med den sangtitel i bagagen
Takker
Gravatar

#4 filmz-principia 21 år siden

Jeg mener den første, der sang den var Peter Frampton. Nummeret "Baby I love your way" i hans version kan findes her:

uhhhhhhhh, baby I love your way...
Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Gravatar

#5 DarkLight 21 år siden

I always hated that song...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 filmz-Munk 21 år siden

Støtter dig umiddelbart i at det er Peter Frampton der oprindeligt står bag denne sang..
Sjovt nok så jeg filmen igår, så det står mig ihvertfald rimeligt klart i erindringen at det i filmen er Peter Frampton der for æren for den!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#7 lagoni 21 år siden

Da Cusack går ind i klubben hvor hun synger, spørger han maden i døren "is that Peter Frampton?" og manden nikker, så det er nok ham :)

Now I kinda like it...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 filmz-JuuL 21 år siden

nååå ja!!! Det er rigtigt! UB40 kan smutte hjem så

takker

Skriv ny kommentar: