Gravatar

#1 Buzz 16 år siden

Jeg ligger ud
Vi fik harry potter 5 med en filminstruktør som ikke formår at gøre det til en klassiker og vi vi få en tv komponist som ike giver en skid at et sountrack!
Vi fik harry potter 6 et år sener fordi? a ja det var hvis nok noget med batman 2 vs Harry potter 6
med et år senner få vi et Harry potter 6 med den samme filminstruktør og film Komponist, musik er ikke godt så er film sku heller ikke.
Gravatar

#2 MOVIE1000 16 år siden

#1 forstår ikke rigtig trådens mening men kan godt forstå dig med HP 5/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 evermind 16 år siden

Batman kan tæve Harry Potter!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4 Kiksmann 16 år siden

Hedder det ikke det gode mod det onde ? Eller er det virkeligt et ondt får?

Ja det med Harry P. har jeg forståelse for, men er de ikke kommet sådan lidt hulter til bulter når de var færdige?
Jeg tror også at evermind har ret når han siger at Batman kan tæve HP sovsen.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#5 Buzz 16 år siden

vi fik en ny indiana jones efter 19 år var den det vær? men vi fik indiana jones hvis vi hade få den 3 år efter indiana jones nr 3 ville det så være godt eller skulle det så være Indiana Jones and the Fate of Atlantis?
Gravatar

#6 Kiksmann 16 år siden

Der er bare nogen efterfølgere som de ikke skulle have lavet, Rocky 5 fks. damm om der så var gået 50 år, ja så var den ikke blevet bedre.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#7 evermind 16 år siden

Har ikke set 5'eren , men Rocky Balboa var nu ret god.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8 Buzz 16 år siden

#7 har set 5'eren , men ha ikke set Rocky Balboa men tro ikke nu ikke at Rocky Balboa er så så døb som 5'eren
Gravatar

#9 filmzkim 16 år siden

Er det bare mig, eller begynder der at blive lavet tråde fem gange om dagen :)
Gravatar

#10 Buzz 16 år siden

9# og?

Skriv ny kommentar: