Jeg ligger ud Vi fik harry potter 5 med en filminstruktør som ikke formår at gøre det til en klassiker og vi vi få en tv komponist som ike giver en skid at et sountrack! Vi fik harry potter 6 et år sener fordi? a ja det var hvis nok noget med batman 2 vs Harry potter 6 med et år senner få vi et Harry potter 6 med den samme filminstruktør og film Komponist, musik er ikke godt så er film sku heller ikke.
Hedder det ikke det gode mod det onde ? Eller er det virkeligt et ondt får?
Ja det med Harry P. har jeg forståelse for, men er de ikke kommet sådan lidt hulter til bulter når de var færdige? Jeg tror også at evermind har ret når han siger at Batman kan tæve HP sovsen.
vi fik en ny indiana jones efter 19 år var den det vær? men vi fik indiana jones hvis vi hade få den 3 år efter indiana jones nr 3 ville det så være godt eller skulle det så være Indiana Jones and the Fate of Atlantis?
#1 Buzz 16 år siden
Vi fik harry potter 5 med en filminstruktør som ikke formår at gøre det til en klassiker og vi vi få en tv komponist som ike giver en skid at et sountrack!
Vi fik harry potter 6 et år sener fordi? a ja det var hvis nok noget med batman 2 vs Harry potter 6
med et år senner få vi et Harry potter 6 med den samme filminstruktør og film Komponist, musik er ikke godt så er film sku heller ikke.
#2 MOVIE1000 16 år siden
#3 evermind 16 år siden
#4 Kiksmann 16 år siden
Ja det med Harry P. har jeg forståelse for, men er de ikke kommet sådan lidt hulter til bulter når de var færdige?
Jeg tror også at evermind har ret når han siger at Batman kan tæve HP sovsen.
#5 Buzz 16 år siden
#6 Kiksmann 16 år siden
#7 evermind 16 år siden
#8 Buzz 16 år siden
#9 filmzkim 16 år siden
#10 Buzz 16 år siden