Gravatar

#11 filmz-yoshimura 21 år siden

#10 Tjah, eller Bad Santa som skulle have været oppe i december sidste år (som alle andre steder i verden), men først kom op i år.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#12 filmz-vassago 21 år siden

Jo jo, det er rigtigt, men alle de film havde også fået fastlagt en releasedate lang tid før, der var reklamer i medierne - der er stadig ikke fastlagt en dato på saw, andet end den kommer til januar, og vi rammer januar om mindre end en måned - pressesitet er uden materiale, flere trykte medier har deadline inden jul, så det bliver jo begrænset hvad der bliver skrevet i de forskellige blade osv der skal ud til januar.

Der er nok nogen der tager ind og ser den, men det er i mine øjne ikke optimal markedsføring :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 filmz-yoshimura 21 år siden

#12 Nu er det jo nok også en film, der ender med at komme op i et ret begrænset antal kopier og ryger ned i de små sale i Palads og måske en enkelt i CinemaxX, så jeg tror ikke, der vil blive fyret meget krudt af på at markedsføre den. Nogen storfilm er det jo ikke ligefrem.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#14 filmz-yoshimura 21 år siden

Ifølge biografdistributørernes officielle bio-releaseliste, så får Saw premiere i de danske biografer den 4. februar (samme dag som The Grudge også får premiere). Så det er ganske vist - den kommer skam i biffen ;o)
Gravatar

#15 filmz-vassago 21 år siden

Det skrev jeg allerede i post #8 :) - men i den mail jeg fik fra deres presse-ansvarlig stod der januar og ikke februar, så jeg ved ikke lige hvad man skal forholde sig til.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

#16 21 år siden

Det er en udemærket film. Så den i min efterårsferie da jeg var i England (havde mareridt om natten, en ting jeg íkke har oplevet i mange år) glæd jer!!!

Knus
Gravatar

#17 filmz-bamzilla 21 år siden

hold da kæft i kan jeres kram når det kommer til film
tak for svarene

Skriv ny kommentar: