Gravatar

#1 filmz-bamzilla 21 år siden

er der nogen der ved hvornår vi kan få lov at se den
film der hedder "saw" her i danmark ??
Gravatar

#2 filmz-vassago 21 år siden

Scanbox der har rettighederne til den i Danmark, har endnu ikke fastsat en releasedate - mit bud er en DVD-udgivelse i løbet af et par måneder.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 21 år siden

#2 Det skal du ikke regne med, for den skal nemlig op i biografen først ;o) Bio-releasen er der heller ingen dato på endnu, men det bliver først en gang i det nye år.

Det er absolut en seværdig film, om end Danny Glover og Cary Elwes spiller forfærdeligt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 Yoda 21 år siden

Jeg ville også have gættet på en straight-to-dvd udgivelse, men det vil under alle omstændigheder være at foretrække, hvis den får en bio-release.

Jeg må sige, at jeg ser frem til den med stor glæde. At hverken Glover eller Elwes leverer stort spil, overrasker mig nu ikke - det er nærmere regelen end undtagelsen med de to
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 filmz-vassago 21 år siden

Jeg tror ikke længere at den kommer i biografen, det er ved at være ret lang tid siden at de erhvervede sig retten til filmen, marts måned, og den har haft BIO release de fleste steder, og de steder hvor den endnu ikke har haft det, er den sat til de 2 første måneder af 2005.

Skulle det også være tilfældet med releasen i DK, er Scanbox ret sent ude mht til mediedækning og dato - og ryger den forbi de måneder tror jeg ikke længere på en BIO-release, så er det i hvert fald ris til egen røv. Konkurrencen vil være hård, der er mange store film de to første kvartaler, og de folk der har interesse i filmen kan der erhverve den på REG.1 allerede til februar.

Men man ved jo aldrig helt med den branche :)
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Man kunne jo ringe eller skrive til ...

SCANBOX DANMARK
VERMUNDSGADE 40 A
2100 KØBENHAVN Ø
Telefon +45 7022 6202
Telefax +45 7022 6201

Så kan det jo være man kunne få et fornuftigt svar ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#7 filmz-vassago 21 år siden

Jeg har kontaktet dem for at få en releasedate, men vedkommende der ved noget om det, er først tilbage torsdag. Skal nok poste svaret.
Gravatar

#8 filmz-vassago 21 år siden

Det bliver ris til egen røv :)

Den kommer i biografen til januar, og på DVD til juni.
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 21 år siden

Told you so ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 Lowkey 21 år siden

Der står på IMDB at den havde premiære d. 29 oktober i USA, så at den kommer til januar her i landet er da ikke galt igen (hvis det altså er januar i 2005 vi taler om, ikke 2006).
Jeg kan da komme i tanke om film der har været undervejs i meget længere tid.
3000 Miles to Graceland eksempelvis. Den havde præmiere i februar 2001 i USA, og kom først i januar 2002 i DK.
Daisy, Daisy...

Skriv ny kommentar: