Gravatar

#11 filmz-sanjo 19 år siden

Undrede mig over det samme. Enhver kan da synge som ham ;)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#12 Benway 19 år siden

#11 De fleste der forsøger plejer at ende med at spytte blod. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#13 filmz-sanjo 19 år siden

Det kommer ikke som en overraskelse :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#14 Tylerdurden 19 år siden

Lige så meget som jeg gerne vil hører Scarlett's sexet hæse stemme synge sange skrevet af selveste Tom Waits, så synes jeg det er en RIGTIG dårlig idé.
Det tager fra hendes troværdighed som skuespiller og det synes jeg er rigtig synd.
Hvad bliver det næste? En parafume og en tøjcollection?
Hey! hvad med at hun også skifter navn til Scar Jo. eller S. Jo?
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#15 filmz-Kaffekongen 19 år siden

Husk der kommer en "ny" tom waits cd den 20. november!
----------------------------------------
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
Gravatar

#16 Benway 19 år siden

Ja, det er store sager. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#17 filmfan 19 år siden

En af grundene til at jeg glæder mig til at høre hvad Scarlett Johansson kan gøre med det her materiale, er netop at det er et sammenstød mellem to modsætninger ... det er der før kommet noget sød musik ud af.

Man ser ofte skuespillere gentage deres præstationer i de samme rolletyper gang på gang. Men når en skuespiller så endelig bliver typecastet op imod sin egen grundkarakter, så bliver han/hun udfordret og leverer ofte noget helt ekstraordinært ... og det er det, jeg glæder mig til at finde ud af mht. Johansson og Waits. Men der er da en vis sandsynlighed for at det bliver noget bras ... jeg tror det bare ikke, fordi jeg nu engang ér ret vild med begge kunstnere :)
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch

Skriv ny kommentar: