Ja - det er nemlig god smag - og der er jo mange der fortolker Tom Waits ... så hvorfor ikke ... men der er nu alligevel noget "Beauty and the Beast" over den her konstellation :-)
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Tjek for øvrigt det [url= ud. Det er en af mest fantastiske præstationer jeg nogensinde har set. Sikke en stemme. Don't you know there ain't no devil, there's just God when heres drunk.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#7 Ja, jeg bruger også en del tid der. Youtube er virkelig en guldgruppe af den slags.
Diana Krall har for resten lavet et aldeles hæderligt cover af Waits´ [url= Temptation[/url]. Hvis Scarlett Johansson skal fortolke ham, håber jeg det bliver i en lignende jazzet stil. Gerne hvor hun slynger sig henover et piano iført en meget lille sag. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Hun kan da umuligt synge ligeså dårligt som ham. Jeg håber da ikke at linket i #6 er hans normale standard, for så er det i hvert fald ikke noget musik jeg kan lide.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#9 Det er faktisk et af hans mere let tilgængelige numre. :)
Det kan selvfølgelig godt være det bare ikke er noget for dig. Waits er absolut ikke for alle. For de fleste kræver det lidt tilvending. Det er ikke meningen det skal lyde "kønt/pænt" i normal forstand. Hans musik er fyldt med atmosfære af barer, billig whisky og brudte forhåbninger. Han har en ekstrem hæs stemme som han fører som et instrument. Jeg synes det lyder fantastisk, men som sagt, det er nok ikke for alle og absolut ikke mainstream.
#1 filmfan 19 år siden
Scarlett sings Tom Waits
Scarlett Johansson er på alle måder et stort talent, så hvorfor skulle hun ikke også kunne fortolke Tom Waits på en spændende måde?
#2 Benway 19 år siden
#3 filmfan 19 år siden
#4 mr gaijin 19 år siden
#5 akerman 19 år siden
#6 Benway 19 år siden
#7 filmfan 19 år siden
Jeg bruger iøvrigt mere og mere tid på youtube.com. Det er helt utroligt, hvad man der kan finde af fantastiske klip.
Jeg er meget interesseret i jazz fra perioden ca. 1945 og fremefter og jeg har aldrig haft så nem adgang til så mange sjældne og unikke optagelser.
#8 Benway 19 år siden
Diana Krall har for resten lavet et aldeles hæderligt cover af Waits´ [url= Temptation[/url]. Hvis Scarlett Johansson skal fortolke ham, håber jeg det bliver i en lignende jazzet stil. Gerne hvor hun slynger sig henover et piano iført en meget lille sag. ;)
#9 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#10 Benway 19 år siden
Det kan selvfølgelig godt være det bare ikke er noget for dig. Waits er absolut ikke for alle. For de fleste kræver det lidt tilvending. Det er ikke meningen det skal lyde "kønt/pænt" i normal forstand. Hans musik er fyldt med atmosfære af barer, billig whisky og brudte forhåbninger. Han har en ekstrem hæs stemme som han fører som et instrument. Jeg synes det lyder fantastisk, men som sagt, det er nok ikke for alle og absolut ikke mainstream.