Håber der er en der har filmen på dvd som muligvis kan give mig navnet på et specielt stykke musik fra filmen som jeg synes svinger helt fantastisk.
Det bliver spillet hvor eleverne henter Dewey i hans hus og rektoren informerer forældrene om at deres børn er væk. Ejer ikke selv dvd'en men folk på imdb (der også leder efter titlen) siger det også bliver spillet i menuen, i hvert fald på nogle udgivelser.
Jeg er rimelig sikker på at nummeret ikke figurerer på soundtracket, da jeg synes at kunne nikke genkendende til alle numrene på skiven.
Hjælp vil blive belønnet med et virtuelt kys
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Så, nu har jeg fået lyttet dvd'en lidt igennem. Musikken i menu'en er ikke helt den samme som den du hentyder til i filmen, men de minder meget om hinanden. Hvis man venter længe nok (i menuen) begynder Jack Black at synge "I didn't get no allowance tody..." Og den du har hørt i filmen, er højst sandsynligt et nummer som er skrevet direkte til filmen. Der er ingen lyrik i den og beatet og de forskellige breaks passer perfekt til klipningen af filmen.
D.v.s. der er nok ikke stor chance for at du kan finde nummeret (som nærmere er et beat end et decideret nummer) nogen steder. Sorry.
#1 Morbid 21 år siden
Det bliver spillet hvor eleverne henter Dewey i hans hus og rektoren informerer forældrene om at deres børn er væk. Ejer ikke selv dvd'en men folk på imdb (der også leder efter titlen) siger det også bliver spillet i menuen, i hvert fald på nogle udgivelser.
Jeg er rimelig sikker på at nummeret ikke figurerer på soundtracket, da jeg synes at kunne nikke genkendende til alle numrene på skiven.
Hjælp vil blive belønnet med et virtuelt kys
#2 Corgan 21 år siden
Kan ikke lige huske det, men jeg kan checke det når jeg kommer hjem fra arbejde.
#3 Morbid 21 år siden
#4 Corgan 21 år siden
Og den du har hørt i filmen, er højst sandsynligt et nummer som er skrevet direkte til filmen. Der er ingen lyrik i den og beatet og de forskellige breaks passer perfekt til klipningen af filmen.
D.v.s. der er nok ikke stor chance for at du kan finde nummeret (som nærmere er et beat end et decideret nummer) nogen steder. Sorry.
#5 Morbid 21 år siden
Det svinger ellers