Hvordan tager jeg screenshots fra PowerDVD? Har hørt at der skal være en kamerakanp (c), men jeg har ingen sådan? :S Jeg har det PowerDVD der fulgte med min Dell Computer.
Står nemlig og skal virkelig bruge en del Star Wars screenshots.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Når du har trykket (c) på tastaturet, prøv at gå ind i et tegneprogram og lav en "paste" og se om dit billede ikke kommer ind der?
Ellers plejer der under advanced options i configuration-->General-->advanced at være et faneblad der hedder "Capture", hvor du kan indstille hvordan capture funktionen skal fungere. Som standard laver den et capture to clipboard, hvor du kan bruge ovennævnte fremgangsmåde til at få dine billeder frem. Men ellers kan du sætte den til at gemme i filer hver gang du laver et capture.
Ovenstående er dog sådan det foregår i PowerDVD 4.0, ved ikke om konfigurationen er sat anderledes op i andre versioner, men mener det plejer at være ca. det samme :)
#1 filt 19 år siden
Står nemlig og skal virkelig bruge en del Star Wars screenshots.
#2 maniac 19 år siden
Ellers plejer der under advanced options i configuration-->General-->advanced at være et faneblad der hedder "Capture", hvor du kan indstille hvordan capture funktionen skal fungere. Som standard laver den et capture to clipboard, hvor du kan bruge ovennævnte fremgangsmåde til at få dine billeder frem. Men ellers kan du sætte den til at gemme i filer hver gang du laver et capture.
Ovenstående er dog sådan det foregår i PowerDVD 4.0, ved ikke om konfigurationen er sat anderledes op i andre versioner, men mener det plejer at være ca. det samme :)
#3 Guts 19 år siden
#4 filt 19 år siden