Hej! Jeg arbejder ofte i Frankrig og Tyskland. Ifølge Netflix UK som jeg snakkede med, er det ikke muligt at se Netflix der, legally, som de siger! Hvordan så illegally? Jeg har det samme problem med andre "kanaler" også, som fx. bibliotek.dk og DR. Det dur jo ikke at betale 79kr pr måned for Netflix , når jeg kun er i DK et par dage om måneden! Mvh. Jan
Hmm, jeg mener da at ha' læst at man kan se Netflix i alle de lande der tilbyder det. Så logger man bare på med sin danske konto og får det lokale indhold. Kan det ikke passe?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Nej det passer ikke. Netflix UK, som jeg i dag snakkede med, sagde at servicen ikke er repræsenteret i Frankrig og Tyskland. Men ellers næsten world wide!
Det er min erfaring, sidder på en amerikansk VPN på arbejde, her hjemme bruger jeg før omtalte unblock og det virker på både DK US Canada og Brazil, som er dem jeg har prøvet.
@Rengdeng,
Det er fordi tjenesten ikke findes i Tyskland og Frankrig, man kunne heller ikke se det i Danmark før det kom til landet (uden DNS) Men bruger du unblock er det lige meget hvor i verden du er.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#1 Rengdeng 12 år siden
#2 HelmerJ 12 år siden
#3 Rengdeng 12 år siden
#4 lagoni 12 år siden
#5 Rengdeng 12 år siden
#6 HelmerJ 12 år siden
Det er min erfaring, sidder på en amerikansk VPN på arbejde, her hjemme bruger jeg før omtalte unblock og det virker på både DK US Canada og Brazil, som er dem jeg har prøvet.
@Rengdeng,
Det er fordi tjenesten ikke findes i Tyskland og Frankrig, man kunne heller ikke se det i Danmark før det kom til landet (uden DNS) Men bruger du unblock er det lige meget hvor i verden du er.
#7 Rengdeng 12 år siden
#8 Rengdeng 12 år siden
#9 Slettet Bruger [2757563335] 12 år siden
#10 MMB 12 år siden
Tro mig, når du har set den amerikanske udgave, så vil du ikke have den danske udgave igen...