Er det bekræftet andetsteds fra, at han blev tilbudt rollen som Gandalf? Det har jeg aldrig hørt om.
Under alle omstændigheder så har han helt sikkert tjent sin ret til at udtale sig om Hollywood, og hvis han virkelig stopper så er det sgu et stort tab for alle filmfans.
Apropos Connery's mening om folk i Hollywood. Måske der er håb forude, nu hvor både "The Island" og "Stealth" storflopper i USA. Måske publikum er ved at ha' fået nok af multimillion dollars indpakning uden indhold?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg kunne nu godt bruge noget indholdsløst underholdning, for jeg sidder på job og tiden snegler sig afsted, og jeg har først fri kl. 15... Bare lidt våben og smader, det kunne bruges... Jeg ville næsten frivilligt gå med til at se Van Helsing... Næsten..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 gi-jones 20 år siden
Under alle omstændigheder så har han helt sikkert tjent sin ret til at udtale sig om Hollywood, og hvis han virkelig stopper så er det sgu et stort tab for alle filmfans.
#5: Der er jo også god grund til at være sur :)
#12 filmz-vassago 20 år siden
#13 filmz-Bruce 20 år siden
#14 davenport 20 år siden
Bare lidt våben og smader, det kunne bruges... Jeg ville næsten frivilligt gå med til at se Van Helsing... Næsten..
#15 El vez 20 år siden