Gravatar

#1 Skeloboy 18 år siden

Er der en search-funktion til dette forum, og i hvis ikke...skulle man ikke lave det?
Det kunne spare en del posts, der har været oppe før, f.eks. har jeg selv startet en(er lige begyndt at skrive her, så har ikke styr på posts, der er ældre end temmelig ny), og var lige ved at starte en anden, men så fandt jeg en post langt tilbage.

Hvis dette er forslået før...well...I rest my case:)
Hvis der er en search-funktion, så hån mig for min dumhed
Gravatar

#2 chandler75 18 år siden

Der er en search funktion, men som den er nu, skal man ind på de enkelte foraer og søge.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 Patriarch 18 år siden

Hvilket jeg har påpeget ikke er så fed en løsning. En oplagt forbedring. :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 gi-jones 18 år siden

Problemet er jo mest, at folk ikke kan finde skidtet :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 Patriarch 18 år siden

Problemet for mig er at jeg nogle gange vil finde en post men at jeg ikke kan huske om det er en "nyhed", "tagwall" eller eller osv... :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 DarkLight 18 år siden

Det er ret frustrerende, men som tidligere omtalt kan man bruge Google tricket med site:www.filmz.dk *søgeord*

Selvom det da heller ikke virker optimalt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 Skeloboy 18 år siden

Ja ok, har fundet den.

Men ja, en search funktion, der søgte på alle fora på samme tid kunne være cool nok.
Gravatar

#8 allanmc 18 år siden

Ja det ville helt klart være en dejlig ting, hvis man kunne det:)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#9 MouseMickey 18 år siden

ville også være dejligt hvis man kunne søge på flere ord
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die

Skriv ny kommentar: