Er der nogen af jer der "spiller" Second Life? Jeg har lige oprettet en bruger, men skal jo downloade det, og det kan jeg ikke rigtigt på arbejde. Det lader til at være sjovt, og Fokus (bladet) har en artikel om det denne uge, der fik mig til at se nærmere på det. Der er folk der lever af at være i den verden, med at sælge grunde og huse osv. (Angivelig er der en tysk kvinde der er millionær pga. de rette investeringer i spillet.)
Jeg vil prøve det når jeg kommer hjem, men det kunne være rart med tips omkring det, da jeg intet kender til det udover omtalen.
Hvis man skal spille rigtigt med, koster det penge. Vidst kun 6$ i måneden, men tager de visa elektron? (Har ikke kunne finde ud af det)
Well, glæder mig til at høre nærmere fra jer.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hey flæskeport. Jeg har lige skrevet en nyhed til vores klanside om Second Life. Er for doven til skrive det her, så jeg linker bare til vores side: http://www.tnactas.dk/
#1 davenport 19 år siden
Jeg har lige oprettet en bruger, men skal jo downloade det, og det kan jeg ikke rigtigt på arbejde.
Det lader til at være sjovt, og Fokus (bladet) har en artikel om det denne uge, der fik mig til at se nærmere på det.
Der er folk der lever af at være i den verden, med at sælge grunde og huse osv. (Angivelig er der en tysk kvinde der er millionær pga. de rette investeringer i spillet.)
Jeg vil prøve det når jeg kommer hjem, men det kunne være rart med tips omkring det, da jeg intet kender til det udover omtalen.
Hvis man skal spille rigtigt med, koster det penge. Vidst kun 6$ i måneden, men tager de visa elektron? (Har ikke kunne finde ud af det)
Well, glæder mig til at høre nærmere fra jer.
#2 davenport 19 år siden
Sidder lige med det nu, og min comps SISchip duer åbentbart ikke til spillet..
Er der noget jeg kan gøre?
#3 duuk74 19 år siden
Jeg har lige skrevet en nyhed til vores klanside om Second Life. Er for doven til skrive det her, så jeg linker bare til vores side:
http://www.tnactas.dk/
Prøvede det lige igår. Virker ret spændende.
#4 davenport 19 år siden
Har ellers profil und alles..