Gravatar

#1 akerman 8 år siden

Har set en halv time. Jer der har set hele sæsonen, dør det der LGBT "in your face" reklame ud, eller fortsætter det sådan hele vejen igennem? Det bliver godt nok hurtigt trættende.
Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

Syntes ikke jeg lod mærke til nogen form for reklame i den, men håber godt nok at serien bliver bedre en lige det første afsnit. gabbbb
Gravatar

#3 akerman 8 år siden

Sikker på vi har set det samme? Vi åbner med et par skovhuggere der tungekysser.. så et lesbisk par.. finder ud af den ene er tranny.. okay okay, fint nok. Så har de sex med påspændingsdildo, så lidt mere kysseri flankeret af et par bøsser i elver-kostume, så mødes de med et andet bøssepar, så er de til gay pride forestilling med nogle andre bøsser, osv osv i den dur. Synes bare det er som om serien handler om LGBT; og ikke så meget om de 8 'forbundne' personer. Men som sagt hoppede jeg af efter en halv time...
Gravatar

#4 Geekalot 8 år siden

Har set dem alle nu, introen med skovhuggerne er der ved alle afsnit, og det andet du hentyder til er der også. Men serien er dybt mærkelig syntes jeg.. Ikke helt fundet ud af om jeg syntes det er en 2 season værdig endu.
Gravatar

#5 akerman 8 år siden

Tak :) Tror jeg står af her så.

Skriv ny kommentar: