Jeg har lige været inde og se Joss Whedons film Serenity (Ham bag Buffy og Angel), bygget på hans serie Firefly. Det er sgu noget at et action-brag; fantastisk historie (og afrunding på serien!), rigtig godt skuespil og flotte effekter!!! Jeg har set serien og synes at den er genial. Filmen er endnu bedre, i mine øjne, da den runder serien af perfekt!
Er der andre der har set serien og/eller filmen endnu?
Hvad er jeres mening?
Hvis I ikke har set serien, hvordan syntes I så at starten var?
Hvordan syntes I at filmen er, når den står alene, uden at I er påvirkede af at have set serien?
Hvis I har set serien, hvad syntes I så om filmen?
Jeg syntes at den er fantastisk og glæder mig til den kommer på DVD. Skal helt klart ind og se den i biffen igen!
Jeg har set et indlæg udover mit eget, men nu er mit indlæg jo af en lidt anden karakter, eftersom jeg stiller nogle konkrete spørgsmål til filmen og hvordan folk har opfattet den baseret på deres baggrund; om de har set serien eller ej. Jeg synes at mit indlæg er reelt nok i sin berettigelse.
indlæg ja, ikke nyt topic. kritiserer ham sån set heller ikke, syns bare der blir spammet en del på diverse sites nu :> - sikkert bare mig der har ramt alle de "forkerte" sider..
Måske poster jeg på begge sites fordi jeg ønsker at høre flere forskellige "målgruppers" mening om filmen; gamere OG filmentusiaster...
Måske vil jeg bare have opmærksomhed? Måske gør jeg det bare fordi jeg kan?! You decide, men hold dig venligst til emnet eller lad være med at poste. Der er ingen grund til at tage DailyRush's forum-stemning med herover.
#8 Måske gør jeg, måske gør jeg ikke? Ej ok, jeg blev lidt provokeret af #4; bare fordi jeg har postet det samme indlæg på to uafhængige fora er det vel ikke ensbetydende med at jeg spammer...
#1 filmz-bitbandit 20 år siden
Jeg har set serien og synes at den er genial. Filmen er endnu bedre, i mine øjne, da den runder serien af perfekt!
Er der andre der har set serien og/eller filmen endnu?
Hvad er jeres mening?
Hvis I ikke har set serien, hvordan syntes I så at starten var?
Hvordan syntes I at filmen er, når den står alene, uden at I er påvirkede af at have set serien?
Hvis I har set serien, hvad syntes I så om filmen?
Jeg syntes at den er fantastisk og glæder mig til den kommer på DVD. Skal helt klart ind og se den i biffen igen!
#2 elwood 20 år siden
skal da også ha den set en gang.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 filmz-bitbandit 20 år siden
#4 chronaden 20 år siden
#5 myggen 20 år siden
#6 chronaden 20 år siden
#7 filmz-bitbandit 20 år siden
Måske vil jeg bare have opmærksomhed?
Måske gør jeg det bare fordi jeg kan?!
You decide, men hold dig venligst til emnet eller lad være med at poste. Der er ingen grund til at tage DailyRush's forum-stemning med herover.
#8 DarkLight 20 år siden
EDIT: Oh god! Det smitter! Ruuuuuun
#9 filmz-bitbandit 20 år siden
#10 Taxwars 20 år siden