Gravatar

#71 Benway 18 år siden

"The Empire Strikes Back" på TV3 i aften. I Jyllandsposten er filmen sjovt nok blevet illustreret med et billede fra "Attack of the Clones". Jeg tror fadæsen skyldes at den i teksten er beskrevet som nr. 2 i rækken og vedkommende, der har skulle vælge billede, blot har taget et der var markeret med et 2 tal. :)

I morgen sender DR2 John Fords "Den tavse mand" (The Quite Man) med John Wayne kl. 16.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#72 lagoni 18 år siden

Lige lidt off-topic, men TV3s reklame for deres "Star Wars Kavalkade" er forresten ret sjov - små klip fra filmene er sat sammen så det 'ser ud som om' Star wars-karakterene synger YMCA :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#73 DarkLight 18 år siden

Ah ja. Zulu effekten :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#74 Guts 18 år siden

The Notebook med Ryan Gosling på Sverige 2 (er netop startet)...nævner den kun fordi der var en masse herinde der nævnte at deresw kærester styrede Tv'et.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#75 lagoni 18 år siden

Four Rooms på Kanal 5 kl 01.55 i nat
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#76 wiseguy 18 år siden

DR1 kl. 22:35

Zatoichi - den blinde samurai
Japansk actiondrama fra 2003.
(Zatôichi).
Eks-samuraien Zatoichi ernærer sig som massør og hasardspiller. Han er gammel og blind, men i sin stok skjuler han en sværdklinge, som han stadig svinger med dødelig præcision. Zatoichi kommer til en lille by, der holdes i et nådesløst greb af den onde Ginzo. Her møder han et ungt søskendepar, som er i byen for at hævne mordet på deres forældre, og snart er Zatoichi viklet ind i deres blodige planer.

Medvirkende: Takeshi Kitano, Tadanobu Asano og Michiyo Ogusu.

Instruktion: Takeshi Kitano.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#77 Guts 18 år siden

Hvorfor er der ingen der har nævnt Mystic River på Tv3 kl.21 iaften??

Nå....det gør jeg så....dog et kvarter inde i filmen!
Gravatar

#78 elwood 18 år siden

#77 der er reklamer, det nægter jeg at byde mig selv, og andre, i går havde tv3 en reklame pause på 10 min! jeg tog selv tid, det holder min tålmodighed ikke til.

Men ja det er da en fantastisk film 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#79 Guts 18 år siden

Ja, kan heller ikke udstå TV3 og alle deres latterlige reklame pauser. Men jeg ville blot nævne det som værende en seværdig film i TV. Så hellere smide DVD'en på for at slippe for TV3.
Gravatar

#80 Steve 18 år siden

ved det er lidt tidligt men DR1 sender L.A. Confidential på fredag

Skriv ny kommentar: