Gravatar

#11 wiseguy 18 år siden

Juhuuu!!! DR2 fortsætter med at sende DEADWOOD, så i denne uge tager de hul på sæson 3. Hvis de har sendt et afsnit siden 1. januar må det blive på torsdag, at de sender afsnit 25 - første afsnit af sæson 3. Fandme den bedste nyhed på en mandag nogensinde!!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#12 Vestas 18 år siden

#11 Så er det i aften, de viser Deadwood sæson 3 afsnit 1 på DR2 kl. 23.40 (!!???). Godt tidspunkt...
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#13 elwood 18 år siden

Sæson 3 er det den med de to lange tv afsnit for at afslutte serien "ordentlig"

Eller var det midt i sæson 3 serien blev stoppet ?

Uanset hvad skal jeg ikke lige se det, da jeg er godt igang med Sæson 1 boksen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 Vestas 18 år siden

#13 Sæson 3 indeholder 12 afsnit ligesom de to første sæsoner.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#15 Yoda 18 år siden

Der kommer 2 afsluttende afsnit, der hver har en varighed af to timer, og som altså ikke er en del af tredje sæson.

David Milch har netop udtalt (13. januar), at: I spent a significant portion of yesterday in collaboration with Evan Wright, who's a wonderful writer, with whom I'm doing the first of the two 'Deadwood' two-hour films. And we're very optimistic about the outcome of that work.

Interviewet kan læses HER
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#16 elwood 18 år siden

#15 ok takker, det var det jeg hentydede til, men damm sejt så har jeg endnu en sæson efter de her to og glæde mig til hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 lagoni 18 år siden

8 mile på DR1 kl 22 - ikke en film jeg selv finder seværdig, men vil tro der er nogen derude der mener noget andet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18 thomas040 18 år siden

Jeg syntes nu faktisk den er meget god. overraskende god vil jeg sige...
Failure is a zero out.
Gravatar

#19 mr gaijin 18 år siden

Så er TV2 Film endelig ved at få taget sig sammen:

I aften:
03.10 En hær af skygger
Fransk krigsdrama fra 1969.
Originaltitel: L' Armée des Ombres

Frankrig 1942, landet er besat af nazisterne. Philippe Gerbier er en af modstandsbevægelsens ledere, men han bliver forrådt, og bliver han taget til fange af tyskerne og ender i en fangelejr. Efter noget tid lykkes det ham at flygte, og han finder sammen med sin gamle modstandsgruppe i Marseille. Nu vil han have hævn over den stikker, som fik ham fanget. Medvirkende: Philippe Gerbier: Lino Ventura, Jean Francois Jardie: Jena-Pierre Cassel og Mathilde: Simone Signoret. Instruktion: Jean-Pierre Melville.

Problemet er selvfølgelig, at de kun viser gode film klokken lort om natten. Når de endelig viser film for kvalitetsbevidste filmelskere, så marginaliseres vi selvfølgelig. Men jeg tror nu det er det værd.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#20 filmz-ataris 18 år siden

#19 - Nice, tak for heads up! Har lige fået nye kanaler (pga. kommunesammenlægningen) og Tv2Film er en af dem :)
still cuckoo for cocoa puffs

Skriv ny kommentar: