#100 Jeg så den forleden dag i en Mystery Science Theater 3000 udgave. Det var absolut en skræmmende oplevelse. Ærgeligt at man ikke lige sidder med en flok øl på en torsdag aften.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Så det i aften klokken 20 der kommer nye afsnit af The simpsons, og 20:30 kommer der så et afsnit af Seth's (family guy) anden Serie American Dad, og så igen klokken 21:00 kommer endnu et afsnit af the simpsons, så det skal nok blive en hyggelig aften.
Dr1 server Hannibal i Aften.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg må sige at den kære Seth har skudt helt ved siden mig med American Dad, den siger mig slet ikke noget. Men nu er den nok heller ikke lavet direkte til mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det er nok et spørgsmål om, hvad man 'starter' med. Jeg har set både lidt Family Guy og lide American Dad, og jeg synes helt klart, at American Dad er sjovest. Af det jeg indtil videre har set, er den lige en tand længere ude, og så synes jeg også den har lidt mere politisk bid.
Men den er godt nok skåret over præcis samme læst, som Family Guy, helt ned til de talende dyr. Stan er så en anelse mere tough end Peter :)
#105 især afsnittet hvor Moren vil holde fest, og Stan spærre de nye naboer inde i sin egen have med stødhegn og det hele fordi han tror de er terroister.
og slutscene hvor de gør grin med hende der toturrede fangerne. Det viser at ja den serie er lidt grovere.
Fisken havde jeg forventet en del af, men jeg synes ik han er så sjov som f.eks. Brian eller Stewie, men nu har jeg så heller ik set så mange afsnit af American Dad.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#107 jep klart, men jeg synes bare ikke det med hans Nazistiske væremåde kommer rigtig ud, lige pånær hans tyske accent. Det gad jeg godt og se noget mere til, ved godt det svært for et dyr som lever kun i en fiskebowl, og så i vaskemaskinen blandt morens undertøj 8-)
Nu er Klaus jo ikke nazist, han er østtysk skiløber, hvor CIA byttede hans hjerne med en guldfisks, for at han ikke skulle vinde OL. Men du har ret, han har sadistiske træk - "I'm German!"
#101 lyspunkt 20 år siden
#102 elwood 20 år siden
Dr1 server Hannibal i Aften.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#103 dyg 20 år siden
Jeg må sige at den kære Seth har skudt helt ved siden mig med American Dad, den siger mig slet ikke noget. Men nu er den nok heller ikke lavet direkte til mig.
#104 elwood 20 år siden
Og ja AD er ikke særlig, Personerne er ikke så intressante, næh FG det ved man hvad er.
#105 myggen 20 år siden
Men den er godt nok skåret over præcis samme læst, som Family Guy, helt ned til de talende dyr. Stan er så en anelse mere tough end Peter :)
#106 elwood 20 år siden
og slutscene hvor de gør grin med hende der toturrede fangerne. Det viser at ja den serie er lidt grovere.
Fisken havde jeg forventet en del af, men jeg synes ik han er så sjov som f.eks. Brian eller Stewie, men nu har jeg så heller ik set så mange afsnit af American Dad.
#107 myggen 20 år siden
#108 elwood 20 år siden
#109 myggen 20 år siden
#110 filmz-ataris 20 år siden