Gravatar

#91 tiny 20 år siden

DR 2 viser Charade med Cary Grant og Audrey Hepburn kl 16. Den er # 185 på imdb top 250. Jeg skal have fundet et videobånd pronto.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#92 tiny 20 år siden

3+ viser Gia med Angelina Jolie kl 22 i aften. Hun har vundet flere priser for den rolle bl.a. en Golden Globe. Den skal da vist ses.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#93 myggen 20 år siden

Og til husarerne kan jeg supplere med, at Angelina i nævnte film gentagende gange viser sit brystparti frem, bl.a. som en del af en hed gang lesbisk hegnsex.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#94 dyg 20 år siden

#93 - Se, sådan sælger man en film til mig :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#95 myggen 20 år siden

Du kan også spare lidt tid - cut to the chase:

http://www.celebsmovies-online.com/Angelina-Jolie/ (nederst)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#96 wiseguy 20 år siden

Jeg købte i sin tid filmen med de samme skumle bagtanker som Myggen og NayZe fremfører - men det er faktisk også en udemærket film. Jolie spiller sindssygt godt - så den er klart seværdig både for husarerne og tøsebørnene...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#97 tiny 20 år siden

David Cronenberg kommer i Deadline på DR 2 kl 22.30
Gravatar

#98 lagoni 20 år siden

Arven søndag kl 21 på TV2. Se den!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#99 filt 20 år siden

#98, will do.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#100 rubkick 20 år siden

DR sender 23.15 i aften en klassiker:
Santa Claus Conquers the Martians: # nummer 43 på imdb - fra bunden! Karakter: imponerende 2.2!

Skriv ny kommentar: