Ja, "Master and Commander" er en fremragende film (men kun hvis TV 3 sender i widescreen - ellers så køb dvd'en i stedet).
Jeg synes den bliver bedre for hver gang jeg ser den. Den er virkelig atmosfærisk og teknisk flot, og med nogle gode skuespillerpræstationer. Det eneste jeg savner lidt er det samme som første gang jeg så den - lidt mere konflikt. Og så virker den ufærdig da den slutter - hvilket måske hænger sammen med at den er baseret på en enkelt bog i en bogserie.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Havde faktisk overvejet at se den, bare for at se hvor dårligt Britney Spears spiller. Men du har nok ret, så meget selvpineri kan man vel ikke holde til i længden. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#141 lagoni 19 år siden
Master and Commander: The Far Side of the World på TV3 kl 21.00 (den går i hvert fald under seværdig, fantastisk film)
#142 chandler75 19 år siden
Jeg synes den bliver bedre for hver gang jeg ser den. Den er virkelig atmosfærisk og teknisk flot, og med nogle gode skuespillerpræstationer. Det eneste jeg savner lidt er det samme som første gang jeg så den - lidt mere konflikt. Og så virker den ufærdig da den slutter - hvilket måske hænger sammen med at den er baseret på en enkelt bog i en bogserie.
#143 lyspunkt 19 år siden
22.35 Freaks (Tod Browning)
23.50 Eye of the Devil
1.20 Vilage of the Damned
2.35 Dr.Jekyl & Mr. Hyde (1941)
4.25 Dr.Jekyl & Mr. Hyde (1931)
Der skulle være mulighed for at videoen kommer på overarbejde
#144 wiseguy 19 år siden
#145 lagoni 19 år siden
Lilja 4-ever kl 22 på DR1
#146 filmz-ataris 19 år siden
#147 lagoni 19 år siden
Primal Fear på TV2 Zulu kl 21.30
Crossroads på DR1 kl 22 :)
#148 NightHawk 19 år siden
Hvad antyder du med den smiley efter "Crossroads" ? ;)
#149 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#150 NightHawk 19 år siden
Havde faktisk overvejet at se den, bare for at se hvor dårligt Britney Spears spiller. Men du har nok ret, så meget selvpineri kan man vel ikke holde til i længden. :)