Gravatar

#1 Highland Park 10 år siden

"Fanny och Alexander" afsnit 1 & 2 vises i dag på DR K kl. 16.30-19.15.

De 2 sidste afsnit vises på selvsamme kanal i morgen d. 26. december kl. 16.30-18.50.

Der er således tale om den komplette, lange tv-udgave.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 10 år siden

Hvis jeg havde tid, er det faktisk en af de ting, jeg aldrig har fået set, men rigtig gerne vil se! Gid jeg havde to liv!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 Thomsen 10 år siden

Den berygtede "Sharknado" vises i aften kl. 21.30 på DR3!
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#4 Kruse 10 år siden

Så er det i aften kl. 21.00 at DR3 tager hul på sæson 3 af "Sherlock" med det første afsnit "The Empty Hearse"!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 Mikkel Abel 10 år siden

De sender lige nu en dokumentar om Nicolas Winding Refn(ikke "Gambler") på DRK, hvis nogen er interesserede.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#6 Driver 10 år siden

Kan man være andet end interesseret, når det er Refn. Gambler er dog også god. Har set dem begge før. Denne her, NWR er faktisk fransk - Det er derfor, de taler engelsk i den, hvis nogle undrer sig.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7 Mikkel Abel 10 år siden

Præcis! Jeg er selv ret vild med Refn og har også set begge før. "Gambler" bliver dog lidt for 'tude, tude' til mig. Så er denne meget mere interessant, da vi kommer igennem hele karrieren og virkelig kommer under huden på ham, og så er det også spændende at høre familiemedlemmerne samt kollegaerne snakke om ham.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#8 Driver 10 år siden

Ja, der er en masse spændende kollegaer og familiemedlemmer med i NWR, men jeg sidder altid og tænker, der godt måtte have været mere med Peter Peter, han er sådan et spændende menneske, synes jeg og det gør ham ikke endnu mindre spændende, at musik er så vigtigt for Refns film.

At netop musik er så vitalt for ham, er samtidig interessant når han i dokumentaren siger, at han lærte at gribe film an på en anderledes måde, ligesom John Cage, gjorde med musikken. Sjovt at han lige præcis nævner Cage, da Cage er kendt for at have lavet musik uden..ja, musik (4'33). Det ville svare til, at Refn skulle lave en film uden billeder - Det sker nok ikke.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#9 davenport 10 år siden

Pearl Jam 20 i aften på DRk. Rigtig god rockumentar af Cameron Crowe.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 Driver 10 år siden

The Office UK på Zulu nu.

Skriv ny kommentar: