Jeg vil så være totalt selvpromoverende og anbefale de to programmer, som min praktikplads, DR Historie, har produceret, og som begge har premiere i aften.
Kl. 21.30 - Quiz i en hornlygte - historisk quiz, hvor de fleste spørgsmål er vanvittigt svære - og resten er umulige. Quizmaster er Carsten Eskelund og dagens gæster er bl.a. Lasse Rimmer og Sanne Søndergaard.
Kl. 22.00 - Kampen om indvandringen - første del af historien om, hvordan "verdens mest liberale udlændingelov" i 1983 blev til, og hvordan den kom til at præge dansk politik de næste 25 år. Politiken har anmeldt første afsnit og skrevet, at "det er Statsradiofonien, når den er bedst."
Begge dele er på DR2
Jeg har set de første par afsnit af begge dele og vil især anbefale sidstnævnte. Man har fået fat i stort set alle de gamle aktører og interviewet dem om hændelsesforløbet, og det er der kommet en virkelig god, velbalanceret og til tider overraskende serie ud af.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Indtil 11:50 vises der A Bit of Fry and Laurie på BBC entertainment - Fry med virker i alle programmer indtil mandag aften kl 21:00 (no kidding- og de sender hele natten)hvis man ikke kan få nok af ham.
#1 jessup 12 år siden
Et udpluk:
12:15 bag Notorious
13:05 bag Min onkel
13:55 bag Paradisets børn ( den skal jeg se)
Grace Kelly og Audrey Hepburn og også på programmet og 16:30 er det Casavetes Faces.
#2 Sweetiebellefan 12 år siden
Noget med et bryllup og en kamp med pony kloner under festen.
Og John de Lancie vender tilbage.
http://www.equestriadaily.com/2012/03/updated-bill...
http://www.equestriadaily.com/2012/03/my-little-po...
#3 Thomsen 12 år siden
Kl. 21.30 - Quiz i en hornlygte - historisk quiz, hvor de fleste spørgsmål er vanvittigt svære - og resten er umulige. Quizmaster er Carsten Eskelund og dagens gæster er bl.a. Lasse Rimmer og Sanne Søndergaard.
Kl. 22.00 - Kampen om indvandringen - første del af historien om, hvordan "verdens mest liberale udlændingelov" i 1983 blev til, og hvordan den kom til at præge dansk politik de næste 25 år. Politiken har anmeldt første afsnit og skrevet, at "det er Statsradiofonien, når den er bedst."
Begge dele er på DR2
Jeg har set de første par afsnit af begge dele og vil især anbefale sidstnævnte. Man har fået fat i stort set alle de gamle aktører og interviewet dem om hændelsesforløbet, og det er der kommet en virkelig god, velbalanceret og til tider overraskende serie ud af.
#4 MMB 12 år siden
#5 MMB 12 år siden
Det er jo en ren gavebod...
#6 Muldgraver 12 år siden
!
#7 MMB 12 år siden
#8 jessup 12 år siden
Nej jeg synes Scorsese lidt ligner en fattigmands Visconti der plagiere Kennth Anger og det gider jeg ikke spilde min tid med.
#9 MMB 12 år siden
#10 jessup 12 år siden