Sex, druk og rokoko på DR2 kl 20.50 i dag - jeg ved ikke om den er seværdig, men den oversættelse kræver da at blive nævnt (det er The Libertine med Johnny Depp).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Ved godt at vi primært snakker film i denne tråd(og fodbold til synladende).
Men vil alligevel gøre opmærksom på "Chuck" Kl. 01.00 i nat(rykket fra kl. 22.00 pga fodbold). I mine øjne, en af tidens bedste tv-seirer. Komedie og agent aktion, det bliver ikke meget bedre.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?" "To do whatever you tell me drill sergeant!" "God dammit, Gump! You a god damn genius.
DR2 viser John Badhams "Dracula" fra 1979 her i aften kl. 23.00.
Har ikke set den og ved ikke, om den er seværdig, men med Frank Langella som Dracula og Laurence Olivier som Van Helsing er min interesse i hvert fald fanget.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#151 lagoni 15 år siden
#152 lagoni 15 år siden
#153 lagoni 15 år siden
#154 mr gaijin 15 år siden
Også kendt som "Endnu mere sex, druk og rokoko" ;)
#155 enfilmnørd 15 år siden
Men vil alligevel gøre opmærksom på "Chuck" Kl. 01.00 i nat(rykket fra kl. 22.00 pga fodbold). I mine øjne, en af tidens bedste tv-seirer. Komedie og agent aktion, det bliver ikke meget bedre.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#156 rockysds 15 år siden
#157 lagoni 15 år siden
#158 McPeter 15 år siden
Det første afsnit kører nu...
#159 rockysds 15 år siden
Har ikke set den og ved ikke, om den er seværdig, men med Frank Langella som Dracula og Laurence Olivier som Van Helsing er min interesse i hvert fald fanget.
#160 Antlion 15 år siden