Ah, ok, Blade Runner er spild af tid. Det synes jeg nu ikke. Om man kan lide den eller ej, det op til en selv, men den giver da masser af mening: genteknologi, religion, menneskets erindring osv. Der er utrolig meget moral og filosofi proppet ind i filmen.
Fedt, den har jeg gerne ville have et stykke tid, men men så er jeg fri for det nu :D
Jeg ville ellers gerne spørge om hvilken Blade Runner der er bedst. The Final Cut eller Director's Cut? Har nemlig Director's Cut på dvd, men har aldrig fået den set da der var en *BIIP* der fik spoilet slutningen, lige da jeg havde fået den købt :-/
#326 - det er Final Cut. De minder dog meget om hinanden. Det er kun få ændringer rent historeimæssigt der er med(lidt ændrede replikker, lidt ændrede i vold osv.). Men den er meget, meget pænere.
jeg var så heldig at se denne perle af en dokumentar i biografen det et must see. for at tease lidt kan jeg fortælle at han tager et billede af alt hvad han spiser, og han aldrig før har givet sin datter et kram ;)
Dr. Nakamats er en kultfigur i Japan og en berømt opfinder med over 3300 patenter. Han står for at skulle fejre sin 80 års fødselsdag men føler sig fortsat ung og fuld af energi. Faktisk er han overbevist om at blive 144 år gammel. Men hvordan vil Dr. Nakamats indfri dette mål? Filmen følger den helt specielle, japanske kendis på sin livsforlængende mission alt imens han laver nye opfindelser.
#321 MOVIE1000 14 år siden
#322 Skeloboy 14 år siden
#323 Riqon 14 år siden
#324 MOVIE1000 14 år siden
#325 Skeloboy 14 år siden
#326 MuManden 14 år siden
Fedt, den har jeg gerne ville have et stykke tid, men men så er jeg fri for det nu :D
Jeg ville ellers gerne spørge om hvilken Blade Runner der er bedst.
The Final Cut eller Director's Cut?
Har nemlig Director's Cut på dvd, men har aldrig fået den set da der var en *BIIP* der fik spoilet slutningen, lige da jeg havde fået den købt :-/
#327 Skeloboy 14 år siden
#328 MuManden 14 år siden
#329 Ericmase 14 år siden
#330 Steve 14 år siden
jeg var så heldig at se denne perle af en dokumentar i biografen det et must see. for at tease lidt kan jeg fortælle at han tager et billede af alt hvad han spiser, og han aldrig før har givet sin datter et kram ;)
Dr. Nakamats er en kultfigur i Japan og en berømt opfinder med over 3300 patenter. Han står for at skulle fejre sin 80 års fødselsdag men føler sig fortsat ung og fuld af energi. Faktisk er han overbevist om at blive 144 år gammel. Men hvordan vil Dr. Nakamats indfri dette mål? Filmen følger den helt specielle, japanske kendis på sin livsforlængende mission alt imens han laver nye opfindelser.