Gravatar

#331 Popeye 14 år siden

Le couperet (Papirmanden) DR2 kl. 17:15

Kan anbefales.
...and then some
Gravatar

#332 rockysds 14 år siden

DR K viser den formidable, franske klassiker "Les enfants du paradis" (Paradisets børn) kl. 21.00 her i aften.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#333 Antlion 14 år siden

#332:

Tak for påmindelsen. Sidste gang viste de den nemlig først ved midnat. :)

Varer den kun 2 timer og 55 minutter?
Gravatar

#334 Collateral 14 år siden

Dokumentaren "Vores krig" blev vist i aften, og var meget interessant. Det var første afsnit vel at mærke.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#335 Benway 14 år siden

#333 Åbenbart. Imdb siger USA:163 min (edited) | France:190 min - så det er måske en klippet version? Det ville være synd. :(
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#336 Skeloboy 14 år siden

Min VHS siger 175 min...:s
Gravatar

#337 Antlion 14 år siden

#335:

Criterions DVD kører 3 timer og 11 minutter, inkl. CC logoet. Der er vel 4% PAL speedup på den version DR viser, men jeg troede stadig, at den ville komme op over 3 timer?

Men vi får se. Den begynder nu... :)
Gravatar

#338 Benway 14 år siden

Har desværre ikke tid til et gensyn, men jeg bør også få anskaffet den criterion-udgave. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#339 MuManden 14 år siden

Nej, så hellere Missing in Action som lige er startet på DR HD :D
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#340 RFriis 14 år siden

Ah, det minder mig om, at den ligger på min hylde og blot venter på at blive set (nej, jeg taler ikke om "Missing in Action"). Mærkværdigt nok står der ikke, hvor lang tid den varer på coveret.

Skriv ny kommentar: