Gravatar

#421 Kruse 14 år siden

#419: Se Escape from New York! Den er bedre end både Fracture og The Constant Gardner.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#422 tiany 14 år siden

Snake...Snake....SNAAAAAKEEE
Valar morghulis
Gravatar

#423 elwood 14 år siden

Du er self. klar over denne fact er jeg sikker på, men Snake Pliskin er den karakter som Solid Snake er kraftig inspireret af, synes det meget munter at Hideo Kojima har ladet sig inspirer på den måde.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#424 tiany 14 år siden

Selvfølgelig :)
Og hvis man ikke var klar over det, så bliver man det efter MGS 2, hvor Snake bliver kaldt Pliskin i halvdelen af spillet... Det er sgu høj klasse af Kojima
Valar morghulis
Gravatar

#425 NightHawk 14 år siden

I aften viser DR2 kl. 23.00, den danske Oscar vinder "The New Tennants".

Den kan varmt anbefales.

http://www.dr.dk/DR2/Dokumentar/2009-10/tenants.ht...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#426 McPeter 14 år siden

I aften (9/3-10) viser DR2 den Oscarnominerede Burma VJ kl.20.50 tror jeg det var.

Æv, missede New Tennants i går...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#427 Highland Park 14 år siden

#426: Du gik ikke glip af noget. Den er lige så ujævn og dårlig som de andre Oscar-nominerede kortfilm fra M&M Productions. Slutningen alene er tåkrummende pinlig.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#428 NightHawk 14 år siden

# 427 -

Det er jeg bestemt ikke enig i. Hvorfor synes du slutningen er "Tåkrummende pinlig" ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#429 Highland Park 14 år siden

Fordi den slet ikke fungerer i mine øjne. Den virker påtaget, fortænkt og er dårligt realiseret.
Det ser kikset ud, da de danser ud af lejligheden, og det bidrager på ingen måde til historien. Det er typisk Anders Thomas Jensen, at han er så forhippet på at overraske med uforudsigelige reaktioner og drejninger i handlingen, at han snubler over fortællingens røde tråd.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#430 Skeloboy 14 år siden

#429 - vil godt give dig ret i, at slutningen ikke var den fedeste, men ellers synes jeg den var rigtig fed. Langt bedre end Grisen(var det sidste år eller forrige år?) f.eks.

Skriv ny kommentar: