DRHD sender den japanske film Battle Royal i aften.. Nu ved de fleste nok, at jeg ikke er meget for asiatisk film, men er denne anbefalelsesværdig? Plottet lyder nemlig fedt, jeg ved bare ikke om jeg kan holde til en japansk film..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#575 - Den er ganske brutal og underholdende, men hvis du ikke kan holde til skrigende japser-tøser og fjollede japser-knægte, så er det nok ikke noget for dig. Dog vil jeg da mene, at du i det mindste bør give den en chance.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Normalt ser jeg film til ende uanset hvad, men "Battle Royale" (som jeg ellers havde store forventninger til, da jeg godt kan lide de fleste moderne asiatiske film) måtte jeg slukke for halvvejs. Jeg kan egentlig ikke huske, hvad min største anke var, men "latterlig" og "kedelig" er vist ikke helt forkert.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#571 Skeloboy 14 år siden
#572 Skeloboy 14 år siden
#573 Highland Park 14 år siden
#574 jessup 14 år siden
#575 davenport 14 år siden
Nu ved de fleste nok, at jeg ikke er meget for asiatisk film, men er denne anbefalelsesværdig? Plottet lyder nemlig fedt, jeg ved bare ikke om jeg kan holde til en japansk film..
#576 frankdrebin 14 år siden
Så synes du skal give den en chance!
#577 davenport 14 år siden
#578 dyg 14 år siden
#579 davenport 14 år siden
#580 chandler75 14 år siden