Jeg har for nyligt set BR uden at have de store forventninger til den og jeg var egentligt ganske godt underholdt af den grundlæggende idé i filmen. Kan godt forstå den har vakt røre da den kom frem. Jeg vil ikke kalde det en topfilm, men jeg synes stadig den var værd at se.
Stilen er ret japansk og overspillet, men giv den en chance alligevel. :-)
Normalt ser jeg film til ende uanset hvad, men "Battle Royale" (som jeg ellers havde store forventninger til, da jeg godt kan lide de fleste moderne asiatiske film) måtte jeg slukke for halvvejs. Jeg kan egentlig ikke huske, hvad min største anke var, men "latterlig" og "kedelig" er vist ikke helt forkert.
Hørt! En af de ringe udgivelser i min samling, men jeg fik i tidernes morgen fat i et samler eksemplar på dvd og fik et tilbud for den som jeg ikke tog imod. Me nuts.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Enig med Kruse og wimmie. Foprstår bestemt ikke hypen, men underholdende er den sgu. Prøv 2'eren hvis i vil se en fuldstændig latterlig og kedelig film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#581 McPeter 14 år siden
Stilen er ret japansk og overspillet, men giv den en chance alligevel. :-)
#582 Kruse 14 år siden
#583 wimmie 14 år siden
#584 filmz-Bruce 14 år siden
Hørt! En af de ringe udgivelser i min samling, men jeg fik i tidernes morgen fat i et samler eksemplar på dvd og fik et tilbud for den som jeg ikke tog imod. Me nuts.
#585 Steffan Rasmussen 14 år siden
#586 Lord Beef Jerky 14 år siden
#587 Antlion 14 år siden
#588 jessup 14 år siden
Den tror jeg vil se.
#589 elwood 14 år siden
Kommer der genudsendelse af programmet fra 2009, hvor James May (Top Gear) bygger et hus af Lego i størrelse 1:1
Ganske underholdende, hvis ikke man har set det før.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#590 jessup 14 år siden
På DR2 20.30 - har set den adskillige gange - kan betsemt anbefales.
http://www.imdb.com/title/tt0307197/
En Oscar og 8.1 på IMDB