23:50 - Dr. Strangelove (i aften) 13:05 - Sult (den 8. februar) 01:15 - Le Charme discret de la bourgeoisie (den 8. februar) 13:05 - Imitation of Life (den 9. februar)
Med DR's live tv service(som måske ikke kan tilgåes fra udlandet uden en Proxy), burde det være muligt at se The Pacific, når det altså bliver vist på TV. DR1 kan i hvert fald tilgåes på denne måde. Men det er som sagt noget du skal se direkte når det bliver vist, da det ikke er noget der bliver lagt op på DR's hjemmeside. Hvilken tid kører Dubai på? For tidsforskellen(hvis der er en) vil jo måske også kunne give lidt problemer.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg tror tidsforskellen er omkring en 6 timer. Men jeg er heller ikke for god med det der proxy halløj, så mon ikke det vil være lettere at gemme den til jeg får den på dvd/BD?
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#761 Steffan Rasmussen 13 år siden
#762 Antlion 13 år siden
23:50 - Dr. Strangelove (i aften)
13:05 - Sult (den 8. februar)
01:15 - Le Charme discret de la bourgeoisie (den 8. februar)
13:05 - Imitation of Life (den 9. februar)
#763 MOVIE1000 13 år siden
#764 Neranders 13 år siden
Også en serie som The Pacific? Awesome! :D
"That's rough, buddy."
#765 MOVIE1000 13 år siden
#766 Kruse 13 år siden
Med DR's live tv service(som måske ikke kan tilgåes fra udlandet uden en Proxy), burde det være muligt at se The Pacific, når det altså bliver vist på TV. DR1 kan i hvert fald tilgåes på denne måde. Men det er som sagt noget du skal se direkte når det bliver vist, da det ikke er noget der bliver lagt op på DR's hjemmeside. Hvilken tid kører Dubai på? For tidsforskellen(hvis der er en) vil jo måske også kunne give lidt problemer.
#767 Slettet Bruger [3985500045] 13 år siden
#768 Neranders 13 år siden
Jeg tror tidsforskellen er omkring en 6 timer. Men jeg er heller ikke for god med det der proxy halløj, så mon ikke det vil være lettere at gemme den til jeg får den på dvd/BD?
"That's rough, buddy."
#769 wiseguy 13 år siden
#770 Riqon 13 år siden