Gravatar

#881 Highland Park 12 år siden

Enig, især skuespillet var af høj kvalitet, men jeg fandt slutningen noget utroværdig og undrede mig over et par småting, som efter sigende bliver forklaret i de to andre film.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#882 Steffan Rasmussen 12 år siden

Tatis fantastiske Playtime i dette øjeblik på DRK.

Hvis man har mulighed for start forfra, så se den.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#883 Benway 12 år siden

#882 Uh den er vidunderlig. Bestemt en af mine absolutte yndlingsfilm. Har den dog allerede både på dvd og blu-ray.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#884 Skeloboy 12 år siden

#883 - jeg kan da snildt aftage DVD'en! :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#885 Benway 12 år siden

#884 Ha, ha. :) Dvd'en er dog end del af et Tati-boksset, så jeg vil helst ikke af med den. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#886 Skeloboy 12 år siden

#885 - jeg er egentlig også lidt i tvivl om Tati er noget for mig..
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#887 Benway 12 år siden

#886 Jeg ville tro, at særlig en film som "Hr. Hulots ferie" vil sige de fleste noget. Forhåbentligt.
Gravatar

#888 Steffan Rasmussen 12 år siden

Tati er genial.

Har i øvrigt det samme bokssæt (Tror jeg i hvert fald). Den hvide fem disk?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#889 Benway 12 år siden

#888 Jep, det er det her.

Jeg har også et gammelt dansk bioprogram med "Playtime" hængende i en glasramme. :)
Gravatar

#890 lagoni 12 år siden

TV2 Zulu sender Life on Mars US i morgen, er den noget ved?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: