Gravatar

#11 Ispep 11 år siden

the_paki_don (9) skrev:
lidt stunt erfaring på film og skulle stå for instruktion, spil og manus og så trække på venner. Kampscenerne er øvet i... lidt over 30 minutter, så jeg synes, at det var ok.


Det var såmænd også bare en sidekommentar til action-delen fra min side. Men det var heller ikke dét der skulle bedømmes, men skuespil - alligevel vil jeg mene, at du måske burde have lavet en anden type film, hvis du for alvor ville slå på skuespillet. Tænker jeg!



the_paki_don (9) skrev:
at slås scenerne var overbevisende, var det kun ninja scenen, at du oplevede det (og var det hvert eneste kamp element i den scene) eller gjaldt det også for forhørs scenen?


Det var generelt, når i slog på hinanden, at det så lidt utroværdigt ud.. Men det kunne jo ordens med flere klip og kameravinkler, som du nok selv ved, men så skulle I jo have lavet filmen anderledes - hvilket så er en helt anden snak.
Gravatar

#12 the_paki_don 11 år siden

#10

hahaha... Ja, jeg er en svag drikker! :D

Interessant med stivhed i bevægelser. Tror det har noget med jakkesættet at gøre, men vil bestemt kigge på det.

Det er ti scener fra ti "forskellige" film, så karakteren/figuren er ikke den samme. Jeg bliver blot kastet ud i forskellige situationer og en ny karakter opstår. Men jo, hvis du ser en generel stivhed i alle ti scener, så er det helt klart værd at tage med, at transformation også ville have været en god faktor at bringe med i sådan en video. :)

#11

Det er jo også lidt et eksperiment. Det er slet ikke "det rigtige" format til at vise ens skuespilsevner, da vi bl.a. ikke gør brug af close ups, da det ikke var muligt i dette format. Noget teknisk noget.

Og ja, jeg tænker, at når jeg bliver bedre til kampsport, så bliver min troværdighed som action skuespiller også større i fremtiden. Her gik jeg måske også bare efter et "WTF" øjeblik ved også at tage pis på røver scenariet med, at det var ninja røvere... :) Det er mere komedie action end seriøst pga. det øjeblik i filmen, den bliver præsenteret.
Gravatar

#13 Ispep 11 år siden

the_paki_don (12) skrev:
at når jeg bliver bedre til kampsport


Dét er ikke problemet. Du skal bare slå dine statister rigtigt :D Insider kan tåle en knytnæve i mavesækken :D
Gravatar

#14 the_paki_don 11 år siden

Insider kunne bestemt godt tage nogle tæsk, men jeg tænker, at han har været igennem nok med denne sommer blockbuster periode...

We all have. :(
Gravatar

#15 Lord Beef Jerky 11 år siden

#12 stivheden var hovedsageligt i starten, hvor det aftager lidt med tiden. Men igen... godt arbejde og fed ide!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16 The Insider 11 år siden

#14, haha, so true!
War. War never changes.
Gravatar

#17 Big Daddy 11 år siden

Jeg fandt det var imponerende flot arbejde og din karisma bærer fint scenerne og du brænder igennem, men falder aldrig igennem trods de mange skift. Selvfølgelig er der småfejl og ting der kunne forbedres, men kritik af dette føler jeg lidt som at kritisere sølv for ikke at være guld. Må jeg spørge, hvorfor engelsk? Og så i øvrigt god vind!
Os, De Konforme
Gravatar

#18 the_paki_don 11 år siden

Engelsk, fordi jeg gerne vil være Hollywood skuespiller. :)

Vil dog gerne have Danmark som base. Er alt for glad for at være her. :)
Gravatar

#19 Big Daddy 11 år siden

the_paki_don (18) skrev:
Engelsk, fordi jeg gerne vil være Hollywood skuespiller.
Don't we all:) Personligt tror jeg, at chancen for at slå igennem er større, går man den lange vej og satser på en begyndende karriere i f.eks. DK og så tager skridtet derfra, fremfor at forsøge det store spring som det første uden springtræning. Men men men, det er min holdning og tro. Du må og skal følge din vej, det ved jeg godt. Så igen, held og lykke og håber din drøm lykkes:) Jeg skal holde med dit navn på plakaterne:-D

P.S. Må jeg tilføje, at din skuespilstil, også var mere over i det ikoniske end det intimt personlige. Det passer jo nok meget godt til Hollywood:)
Os, De Konforme
Gravatar

#20 Big Daddy 11 år siden

Ispep (3) skrev:
I was looking at the woman in the red dress.
Typisk dig....din grissebasse;)
Os, De Konforme

Skriv ny kommentar: