Gravatar

#1 the_paki_don 11 år siden

Drenge og piger!

Kan I være så søde at kigge på denne kortfilm / show reel, som jeg har lavet, der skal vise mine evner som skuespiller og hvis I kender nogen, der arbejder i branchen, så send det til dem. :D

Lad mig høre jeres konstruktive kritik!

Tak, mine kære Filmz'ere!

Gravatar

#2 Mikkel Abel 11 år siden

Vildt fedt lavet og rigtig originalt!

Jeg deler den i hvert fald i et filmnetværk, som jeg er en del af. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#3 Ispep 11 år siden

I was looking at the woman in the red dress.

Ja okay, det var ikke The Matrix :0

Ikke helt tosset præstation vil jeg sige, men hvis denne video skulle promovere dig i håbet om at blive "opdaget" og set, kan jeg tvivle lidt på, men ikke helt ueffen komisk udstråling, som du sikkert kan arbejde videre med.

Sådan kort kommentar og min umiddelbar holdning..

P.s. For satan de slås scener var ikke overbevisende :0
Gravatar

#4 gi-jones 11 år siden

Hey Dude. Overraskende godt skruet sammen. Du er sluppet pænt fra kameraføring og koreografi (formatet taget i betragtning). Jeg er ikke helt sikker på at jeg fanger humoren hele vejen, og den er nok lige det længste, men jeg synes faktisk heller ikke du som skuespiller falder igennem nogen steder. Man kunne nok godt pege et par fingre af manuskriptarbejdet til gengæld.

Det er dog ikke så konstruktivt - hvilket jeg godt er klar over. Hvad der til gengæld er, er dette: Lydsiden! Hvis du virkelig vil løfte den, så få dubbet de replikker man ikke kan høre, læg noget musik på og brug nogle flere kræfter på effekt- og mixarbejdet. De ting ville virkelig kunne løfte helhedsoplevelsen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 Åkepool 11 år siden

Jeg synes sgu at du gør det skide godt. Jeg håber at din lille film slår et bette hul igennem, til folk der har noget at skulle sige.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 Kruse 11 år siden

Jeg kan godt lide at Johan ikke har nogen anelse om, hvad han bør gøre med sine hænder :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7 The Insider 11 år siden

BADASS Shahbaz! :-) Totalt Dermot Mulroney dér!!

#6,
War. War never changes.
Gravatar

#8 Ispep 11 år siden

#6

Insider gjorde det fantastisk:



:D
Gravatar

#9 the_paki_don 11 år siden

Tak for alle kommentarer!

#2

Ja, filmen lever højt på konceptet og kameraføringen. Det har var 8. take og så blev vi smidt ud, så vi havde, hvad vi havde. Jeg er også meget glad for resultatet, taget i betragtning at det var et non-budget production... :)

Og tak, fordi du deler! :) Find mig evt. på Facebook? Mit brugernavn er shahbaz.sarwar.5

#3

Ispep, jeg håber, at castere vil se igennem fingre med mine mangler, da jeg på nuværende tidspunkt har meget lidt stunt erfaring på film og skulle stå for instruktion, spil og manus og så trække på venner. Kampscenerne er øvet i... lidt over 30 minutter, så jeg synes, at det var ok.

Ift. at du ikke synes, at slås scenerne var overbevisende, var det kun ninja scenen, at du oplevede det (og var det hvert eneste kamp element i den scene) eller gjaldt det også for forhørs scenen?

Jeg er 100% klar over, at jeg har en albue, der ikke "rammer" i ninja scenen og slaget efter basketball scenen er decideret forfærdeligt, men så vendte vi det til en komisk ting med en lidt overdrevet lyd.

#4

Tak for ordene! Og jeg er enig mht. lyden. Det sjove er, at jeg egentlig bare ville bruge det ift. at castere skulle se, at jeg havde noget at komme med, som de kunne bruge, så derfor valgte jeg at pille for meget "film effekt" fra som muligt, da jeg gerne vil have, at de får et rent billede af mig. Derfor jeg også fravalgte sminke, så man kan se mit ansigt, som det er: Et sageløst offer for teenage angst omkring bumser... :)

Hvad er dine tanker ift. manus?

Det er i og for sig alle sammen klassiske scener fra en masse film, man har set før. Her prøver jeg blot at gøre lidt grin med det hele ved at sætte lidt modstridende scener op imod hinanden for at fremhæve det komiske i AL filmkunst. Det ER jo alt sammen "make-believe" det hele... :)

#5

Tak Åkepool. Det håber jeg også! Så vidt jeg forstår, så er der ikke nogen, der har lavet et demo reel på samme måde som mig, så jeg håber, at folk vil dele på deres Facebook væg og måske kan det være, at det bliver opdaget af en eller anden, som sender det videre og sender det videre... ;)

#6

Det er bare dårlig instruktion fra min side af. Johan skal ikke høre et dårligt ord! :P Jo, måske for hans misforståelse vedr. Greengrass æstetik...

#7

Kunne ikke have gjort det uden dig! ;)
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg havde virkelig lyst til at hade den, men det gjorde jeg ikke, så good job! Hvis jeg endelig skal komme med lidt kritik, så virkede dine bevægelser en anelse stive i alt andet end actionscenerne. Ved ikke om det var et bevidst valg til figuren, men det fungerede ikke helt for mig. Og stiv af to shots?! Tag dig sammen, mand! =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: