Gravatar

#1 gi-jones 14 år siden

Så er tiden langt om længe inde, hvor min nye film er ved at være klar. Jeg ved jo hvordan I alle har ventet med tilbageholdt åndredræt, så jeg vil bruge denne tråd til at holde jer informeret om projektet, og forhåbentligt skabe blot en anelse mere opmærksomhed om sagen.

Status for projektet pt. er at vi er ved at lægge allersidste hånd på masteren, der vil blive vist første gang d. 29 maj til vores gallapremiere i Århus.

Det er endnu ikke afgjort hvem der skal udgive den, og derfor er der heller ikke nogen dato for dette. Planen er dog en dvd/BD udgivelse i løbet af sommeren/efteråret alt afhængigt af hvordan tingene går.

Der er lidt mere info at finde på den mundrette webadresse: www.mord.dk

OG man kan naturligvis med fordel tilmelde sig vores Facebook side for fremover at blive holdt opdateret.


Jeg modtager gerne førstehåndsopservationer om ovenstående, generelle lykønskninger, gode råd, ideer osv :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 stoffer 14 år siden

Den ser sgu fed ud. Hvornår smider I en trailer ud, så man kan få en forsmag?
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#3 filmz-Bruce 14 år siden

#1 Kanon! Vil med stor interesse følge med. Krydser fingre for jer :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 gi-jones 14 år siden

Takker. Der er en trailer på vej, men der går måske lidt tid endnu, da det ville være fedest at vise den frem sammen med en egentlig release-dato.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 Skeloboy 14 år siden

#4 - det kan være jeg kan skaffe en screening i Odense...men publikum bliver dog lidt sværere...så har du 30 venner i Odense, der bare skal se den, så har jeg en biograf..:)
Gravatar

#6 evermind 14 år siden

Tillykke med det, herr Jones! Jeg glæder mig til at se den! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7 gi-jones 14 år siden

#5: Nice. Kunne godt være en sjovt en dag.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 gi-jones 14 år siden

Jeg har stadig nogle pladser tilovers til vores gallapremiere på lørdag i Biocity Århus. Hvis nogen af jer gæve gutter herinde er interesserede kan I lige smide mig en PM, og så skal jeg se hvad jeg kan gøre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 gi-jones 14 år siden

Så er den første spæde omtale af projektet dukket op, i form af et interview med... well - undertegnede :)

http://www.kulturkapellet.dk/filmessay.php?id=28
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: