Gravatar

#11 filmz-Bartman 20 år siden

Ja Shaun of the dead er sku klart en af mine yndlings film!.. så traileren til den fra et link her på siden for lang tid siden, så fik den bestilt og har sku aldrig fortrudt det... ja ved første øjekast ka det jo godt ligne en gyser-spoof, men det er det slet ik.. Pegg og Wright har sagt at de ville ik lave det som en spoof film.. de ville lave den så den var tro mod zombie filmene og det må man sige de har opnået.. Gorge Romero var enda så imponerede over den at han ga' de 2 cameo roller i Land of the dead!! :D
Men hvis man syns Spaced var sjovt skal man KLART checke Spaced ud.. som #9 siger er det fantastisk engelsk humor plus der er en masse sjove referancer til andre film og tv fra den tid!!

Ja det kunne sku blive en sjov film.. Simon Pegg og Nick Frost er også igang med at lave en ny tv-serie om et Pub-quiz team.. den skulle komme til at hedde "La Triviata"
http://www.imdb.com/title/tt0435971/
Gravatar

#12 Vestas 20 år siden

Moderens kæreste spilles af Bill Nighy. Han er i hvert fald ret kendt (Underworld, Love Actually, Still Crazy).
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#13 myggen 20 år siden

#11: "Men hvis man syns Spaced var sjovt skal man KLART checke Spaced ud"

Ja det kan man jo ikke argumentere imod! :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#14 filmz-Bartman 20 år siden

Shit man tror jeg ska til at stoppe med at skrive posts så tidligt på dagen.. min hjerne kør sku i selvsving der! :D

Skriv ny kommentar: