Der var dælme nogle tricky nogle iblandt - jeg døjede med at komme i tanke om en eneste kvindelig skurk!
Og så snart jeg havde sendt svarene afsted kom jeg selvfølgelig på en masse! :D
Well - det handler jo ikke om at vinde, men om at være med... Right? :P
Døjede faktisk selv med flere af spørgsmålene og da jeg nu har set de første 4 svar tænkte jeg bare "ååååh ja selvfølgelig" så mange gange lol, bl.a. for dét spørgsmål. :-D
Døjede faktisk selv med flere af spørgsmålene og da jeg nu har set de første 4 svar tænkte jeg bare "ååååh ja selvfølgelig" så mange gange lol, bl.a. for dét spørgsmål. :-D
Haha..
Det er i hvert fald en af dem, hvor jeg føler mig 100% sikker på ikke at få max-point ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Det er en ganske interessant leg, for man skal også tænke på hvem der rent faktisk deltager og så bruge deres formodede filmtankegang. Det er sgu alligevel ret svært det her. Men fedt! ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#21 HonoDelLoce 13 år siden
Der var dælme nogle tricky nogle iblandt - jeg døjede med at komme i tanke om en eneste kvindelig skurk!
Og så snart jeg havde sendt svarene afsted kom jeg selvfølgelig på en masse! :D
Well - det handler jo ikke om at vinde, men om at være med... Right? :P
#22 Ericmase 13 år siden
True. True. :)
#23 McPeter 13 år siden
#24 HonoDelLoce 13 år siden
Haha..
Det er i hvert fald en af dem, hvor jeg føler mig 100% sikker på ikke at få max-point ! :D
#25 MMB 13 år siden
Nah, fuck det. Det handler om at vinde. :P
#26 HonoDelLoce 13 år siden
Indtil man taber! ;)
#27 MMB 13 år siden
#28 Collateral 13 år siden
#29 Bony 13 år siden
#30 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."