Nicki52, nu kan jeg se, efter jeg fik dine besvarelser, at jeg har svaret lidt forkert på nr.1, men det har du vel set og lige omregnet den skuespiller jeg havde skrevet, til hans/hendes rollenavn, right?
Jo, det har jeg.
Jeg rykker lige deadline i en halv time da jeg skulle lave mad, så er jeg ikke helt klar nu. Jeg beklager.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Spørgsmål 1 1. Nævn en fast "Lost"-karakter (skal mindst have været med i fem sæsoner) Det er spændende hvordan deltagerne vælger karakter? Om de tager den populære, den lækre, helten, den sjove eller den skøre. Gad vide hvordan de vælger? Lad os se på det…
Jack Shephard – 9 point Herrguth Åkepool BN Foeller Dyg Kruse Collateral Neranders Skeloboy
Der er hele 9 deltagere der deler førstepladsen, mens jeg skal lige vågne op ovenpå Kate. Følg med lige om lidt, når jeg afslører den stillingen i næste spørgsmål om Olsen-Banden. Det bliver great.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#31 Nicki52 13 år siden
Jo, det har jeg.
Jeg rykker lige deadline i en halv time da jeg skulle lave mad, så er jeg ikke helt klar nu. Jeg beklager.
#32 Skeloboy 13 år siden
#33 Nicki52 13 år siden
Åkepool
BN
Herrguth
Foeller
dyg
Kruse
MOVIE1000
Collateral
Neranders
TheEnd
IK
Ericmase
Skeloboy
Antlion
Bony, hvis du vil være med, skynd dig. Jeg gør den første klar nu.
#34 Nicki52 13 år siden
#35 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#36 Nicki52 13 år siden
1. Nævn en fast "Lost"-karakter (skal mindst have været med i fem sæsoner)
Det er spændende hvordan deltagerne vælger karakter? Om de tager den populære, den lækre, helten, den sjove eller den skøre. Gad vide hvordan de vælger? Lad os se på det…
Jack Shephard – 9 point
Herrguth
Åkepool
BN
Foeller
Dyg
Kruse
Collateral
Neranders
Skeloboy
Hugo ‘Hurley’ Reyes – 3 point
TheEnd
IK
Ericmase
John Locke – 2 point
MOVIE1000
Antlion
Kate Austen – 1 point
Nicki52
Stillingen star således:
1. Herrguth - 9
2. Åkepool - 9
3. BN - 9
4. Foeller - 9
5. dyg - 9
6. Kruse - 9
7. Collateral - 9
8. Neranders - 9
9. Skeloboy - 9
10. TheEnd - 3
11. IK - 3
12. Ericmase - 3
13. MOVIE1000 - 2
14. Antlion – 2
15. Nicki52 - 1
Der er hele 9 deltagere der deler førstepladsen, mens jeg skal lige vågne op ovenpå Kate. Følg med lige om lidt, når jeg afslører den stillingen i næste spørgsmål om Olsen-Banden. Det bliver great.
#37 MMB 13 år siden
You wish...
#38 Skeloboy 13 år siden
Har ikke set serien, så tog bare den mest kendte derfra :)
#39 Antlion 13 år siden
#40 Nicki52 13 år siden
Yes, I Do!
Fornuftig strategi ;P