#41 Troede jeg også. #42 Jack er jo ikke rigtig hovedperson, det er bare ham vi ser først og følder de første 2 afsnit, efter det begynder han at falde lidt i baggrunden synes jeg, indtil han bliver udnævnt som leder og den sidste sæson. Men de andre spiller en ligeså stor rolle som ham synes jeg.
nååh hvor bliver det Olsen Banden svar af :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Spørgsmål 2 2. Nævn en af de 14 Olsen-Banden film Egon, Benny og Kjeld er en af de mest danske populære karaktere i Danmarks historien. Spørgsmålet er bare, hvad for en af deres film, Filmz’erne bedst kan lide.
Olsen-Banden ser rødt – 7 point Åkepool BN Foeller dyg MOVIE1000 Neranders Skeloboy
Olsen-Banden – 4 point Herrguth Kruse IK Ericmase
Olsen-Banden i Jylland – 4 point Nicki52 Collateral TheEnd Antlion
Åkepool er på toppen af isbjerget sammen med BN, Foeller, dyg, Neranders og Skeloboy. Er det ikke for mange på første pladsen? Imens skraver jeg bunden tæt på Antlion og co.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Spørgsmål 3 3. Nævn en storby New York, Milano, København, London… Alle fantastiske storbyer, men lad os se hvad deltagerne mener, hvor de vil hen på gratis ferie.
New York – 9 point Åkepool BN IK Nicki52 dyg Kruse Collateral TheEnd Neranders
København – 6 point Herrguth Foeller MOVIE1000 Ericmase Skeloboy Antlion
Nu skal vi se om vi har fået reduceret stillingens første plads: 1. Åkepool - 25 2. BN - 25 3. dyg – 25 4. Neranders – 25 5. Foeller - 22 6. Skeloboy - 22 7. Kruse - 22 8. Collateral – 22 9. Herrguth - 19 10. TheEnd - 16 11. IK - 16 12. MOVIE1000 - 15 13. Ericmase - 14 14. Antlion – 14 15. Nicki52 - 14
Fire førstepladser, det da gav da et vældig skub til mange. Bunden fik også skubbet sig lidt videre. Lad os se hvad stillingen bliver ved næste spørgsmål, det bliver spændende.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#41 Antlion 13 år siden
#42 Kruse 13 år siden
Der er nok også bred enighed om hans awesomeness, men det var bare mere sikkert at vælge "hovedpersonen" Jack :)
#43 MOVIE1000 13 år siden
#42 Jack er jo ikke rigtig hovedperson, det er bare ham vi ser først og følder de første 2 afsnit, efter det begynder han at falde lidt i baggrunden synes jeg, indtil han bliver udnævnt som leder og den sidste sæson. Men de andre spiller en ligeså stor rolle som ham synes jeg.
nååh hvor bliver det Olsen Banden svar af :)
#44 Nicki52 13 år siden
2. Nævn en af de 14 Olsen-Banden film
Egon, Benny og Kjeld er en af de mest danske populære karaktere i Danmarks historien. Spørgsmålet er bare, hvad for en af deres film, Filmz’erne bedst kan lide.
Olsen-Banden ser rødt – 7 point
Åkepool
BN
Foeller
dyg
MOVIE1000
Neranders
Skeloboy
Olsen-Banden – 4 point
Herrguth
Kruse
IK
Ericmase
Olsen-Banden i Jylland – 4 point
Nicki52
Collateral
TheEnd
Antlion
Hvordan mon stillingen ser ud nu:
1. Åkepool - 16
2. BN - 16
3. Foeller - 16
4. dyg – 16
5. Neranders - 16
6. Skeloboy - 16
7. Herrguth - 13
8. Kruse - 13
9. Collateral – 13
10. MOVIE1000 - 9
11. TheEnd - 7
12. IK - 7
13. Ericmase - 7
14. Antlion – 7
15. Nicki52 - 5
Åkepool er på toppen af isbjerget sammen med BN, Foeller, dyg, Neranders og Skeloboy. Er det ikke for mange på første pladsen? Imens skraver jeg bunden tæt på Antlion og co.
#45 Skeloboy 13 år siden
Overvejede faktisk Olsen Banden i Jylland også...
#46 Nicki52 13 år siden
#47 Kruse 13 år siden
Det var også derfor at jeg skrev "hovedpersonen" og ikke bare hovedpersonen.
Og til Olsen-Banden spørgsmålet, så skulle jeg bare have valgt mit første indskydelse som var Olsen-Banden ser rødt. Damnit!
#48 Nicki52 13 år siden
3. Nævn en storby
New York, Milano, København, London… Alle fantastiske storbyer, men lad os se hvad deltagerne mener, hvor de vil hen på gratis ferie.
New York – 9 point
Åkepool
BN
IK
Nicki52
dyg
Kruse
Collateral
TheEnd
Neranders
København – 6 point
Herrguth
Foeller
MOVIE1000
Ericmase
Skeloboy
Antlion
Nu skal vi se om vi har fået reduceret stillingens første plads:
1. Åkepool - 25
2. BN - 25
3. dyg – 25
4. Neranders – 25
5. Foeller - 22
6. Skeloboy - 22
7. Kruse - 22
8. Collateral – 22
9. Herrguth - 19
10. TheEnd - 16
11. IK - 16
12. MOVIE1000 - 15
13. Ericmase - 14
14. Antlion – 14
15. Nicki52 - 14
Fire førstepladser, det da gav da et vældig skub til mange. Bunden fik også skubbet sig lidt videre. Lad os se hvad stillingen bliver ved næste spørgsmål, det bliver spændende.
#49 MOVIE1000 13 år siden
puuh jeg var tæt på at vælge Paris eller Berlin.
#50 Åkepool 13 år siden
Sorry, fik lige en gammel 80'er sang i skallen.