Samlet stilling Foeller - 87 Point Kruse - 86 Point Bony - 85 Point McPeter - 83 Point Dyg - 81 Point BN - 80 Point Wangsgaard - 79 Point Skeloboy - 77 Point Herrguth - 71 Point Åkepool - 71 Point
For 3. spørgsmål i streg var det en 9-1'er...og hvis man ikke hedder Herrguth, Åkepool eller Skeloboy, så har der ikke været nogen ændringer...Åkepool ender sidst, mens Foeller vinder for 2. gang!
Hehe, og tak fordi I spillede med...og hvad siger I så...var der lige en omgang SHEEP uden rod i nogen point eller noget som helst...;)
Men har fået lavet mig et optællings-ark i OO Calc og skriver løbende i OO Writer, når jeg får svarende...så når alle svarene er kommet, sorterer jeg og sætter point på i Writer, og skriver så den enkelte persons point ned i Calc, der selv regner sammen...det tager ikke så lang tid :)
Og damn, det tog så lige 2+ timer for afsløringen...men det er sgu spas :)
Hvad sker der!!!! Så kan man bare se frem til imorgen, hvor BN sætter en ny omgang PEEHS igang, med nogle rigtig gode spørgsmål.
Skeloboy (131) skrev:
og Åkepool...jeg kan kun sige...TAG DEN! :)
Og i den anledning vil jeg lige nævne Skeloboy, at det jeg skrev om dine spørgsmåls kvalitet, da jeg sendte mine svar, trækker jeg selvfølgelig tilbage ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Nej, vil da gerne sige tak for spillet og rutcheturen :) Glæder mig til payback-time, når en vistnok endnu unavngiven person, åbner op for SHEEP-runde 8.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#131 Skeloboy 13 år siden
#132 Skeloboy 13 år siden
Et ganske simpel valg...som der dog også var stor enighed om :)
Audrey Hepburn - 9 point
Dyg
Skeloboy
Foeller
Bony
Wangsgaard
Herrguth
Kruse
McPeter
BN
Katharine Hepburn - 1 point
Åkepool
Samlet stilling
Foeller - 87 Point
Kruse - 86 Point
Bony - 85 Point
McPeter - 83 Point
Dyg - 81 Point
BN - 80 Point
Wangsgaard - 79 Point
Skeloboy - 77 Point
Herrguth - 71 Point
Åkepool - 71 Point
For 3. spørgsmål i streg var det en 9-1'er...og hvis man ikke hedder Herrguth, Åkepool eller Skeloboy, så har der ikke været nogen ændringer...Åkepool ender sidst, mens Foeller vinder for 2. gang!
#133 MMB 13 år siden
#134 Kruse 13 år siden
#135 Skeloboy 13 år siden
Men har fået lavet mig et optællings-ark i OO Calc og skriver løbende i OO Writer, når jeg får svarende...så når alle svarene er kommet, sorterer jeg og sætter point på i Writer, og skriver så den enkelte persons point ned i Calc, der selv regner sammen...det tager ikke så lang tid :)
Og damn, det tog så lige 2+ timer for afsløringen...men det er sgu spas :)
#136 Åkepool 13 år siden
Så kan man bare se frem til imorgen, hvor BN sætter en ny omgang PEEHS igang, med nogle rigtig gode spørgsmål.
Og i den anledning vil jeg lige nævne Skeloboy, at det jeg skrev om dine spørgsmåls kvalitet, da jeg sendte mine svar, trækker jeg selvfølgelig tilbage ;)
#137 Skeloboy 13 år siden
#138 Åkepool 13 år siden
Glæder mig til payback-time, når en vistnok endnu unavngiven person, åbner op for SHEEP-runde 8.
#139 McPeter 13 år siden
Ps. Synes Lagoni skylder kage. :-)
#140 Bony 13 år siden
Tillykke til Foeller med den
fortjentesejr. ;)